اخبار روز سینما

آیا بازیگران آمریکایی هم اعتصاب می کنند؟ /اعضای انجمن بازیگران آمریکا به مجوز اعتصاب در آستانه مذاکرات جدید قرارداد رای دادند!

اعضای انجمن بازیگران سینمای آمریکا به مجوز اعتصاب در آستانه مذاکرات جدید قرارداد رای دادند.

اعضای انجمن بازیگران سینما با 97.91 درصد رای به مجوز اعتصاب قبل از مذاکرات قرارداد با اتحاد تهیه کنندگان فیلم و تلویزیون (AMPTP) دادند.

به گفته این انجمن، نزدیک به 65000 عضو در این رای شرکت کردند و میزان مشارکت 47.69 درصد بود.

البته این رای به معنای اعتصاب فوری اتحادیه بازیگران نیست، بلکه حامل این پیام است که اگر طرفین تا نیمه شب ۳۰ ژوئن به توافق نرسند، اعتصاب راه اندازی خواهد شد.

اگر بازیگران نیز دست به اعتصاب بزنند، با توجه به اعتصاب انجمن نویسندگان آمریکا که اکنون در دومین ماه خود است، خروجی هالیوود تقریباً هیچ خواهد بود.

انجمن کارگردانان آمریکا (DGA) اخیراً با انجمن تهیه کنندگان به توافق رسیده است.

رئیس انجمن بازیگران با تشکر از شرکت کنندگان در رای گیری گفت: “ما آرنج ها را قفل خواهیم کرد و با اتحاد خود قرارداد جدیدی ایجاد خواهیم کرد که به سهم ما در این صنعت قابل توجه احترام می گذارد، مدل کسب و کار دیجیتال و جریان جدید را منعکس می کند و می دهد. همه به نگرانی های ما پاسخ دهید

یکی دیگر از مسئولان انجمن گفت: این مجوز به این معناست که ما از موضع قدرت وارد مذاکرات خود می شویم تا بتوانیم توافقی را که اعضا می خواهند و شایسته آن هستند انجام دهیم.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا