به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین، علیرضا خمسه بازیگر سریال «چرخ گردون» درباره فیلمنامه های فعلی این سریال که به او پیشنهاد می شود، گفت: هرکسی که صحبت می کنید از ضعف فیلمنامه و افت فیلمنامه می گوید. در کیفیت کار تولیدی.”

وی افزود: همه می‌گویند این نسخه ضعیف است، اما هیچ‌کس فکر نمی‌کند منبع اصلی و منبعی که این فیلمنامه‌ها از آن تولید می‌شود، مشکل دارد و مثلاً زمانی که من وزیر فرهنگ و رهبری هستم یا هستم. رئیس سازمان صدا و سیما چه چیزی را تماشا کنم؟ آیا برنامه بلندمدتی برای غلبه بر این نقاط ضعف دارم؟ و سیاست چیست؟

خمسا تصریح کرد: در صورت وجود برنامه، همه تولیدکنندگان و تولیدکنندگان همان برنامه را دنبال می کنند. فکر می‌کنم الان همه کارهای موردی و فوری انجام می‌دهند و نمی‌توانند برنامه‌های از پیش تعیین شده را اجرا کنند.

خمسه در ادامه درباره بازی خود در سریال «چرخ گردون» توضیح داد: ما بازیگران علاقه مند به ایفای نقش های متفاوتی هستیم و نقشی که در این سریال بازی کردم از آن نقش های متفاوتی بود که هیچ شباهتی با کارهای قبلی من نداشت.

این بازیگر درباره علاقه مخاطبان به شخصیت بابا پنجعلی گفت: من هم این شخصیت را دوست دارم و اگر این شانس را پیدا کنم حتما در اختیار تیم سریال خواهم بود.

وی درباره اینکه چرا امروز در تلویزیون کمدی های مخاطب کمتری دارد، گفت: اگر نتوانیم در کمدی ها نقد کنیم، ضعیف می شود. کمدی خوب اثری است که انتقادی باشد و بتواند نظام اجتماعی و اتفاقات زندگی را نقد کند. وقتی نتوانید از کسی انتقاد کنید، اوضاع ضعیف می شود.

سریال «چرخ گردون» محصول مرکز سیمرغ سازمان صدا و سیما به کارگردانی جواد مزدآبادی و تهیه کنندگی سعید مرادی است.

فصل دوم این سریال در آستانه پخش است. مجموعه ای که این بار با نویسنده و عامل و چند بازیگر جدید به موضوعات جدید اختصاص دارد.

2 بازیگر اصلی علیرضا خمسه و حمید لولایی مانند سریال قبل حضور دارند اما در فصل جدید کاظم نوربخش و رابعه اسکویی به آنها پیوستند که علاوه بر خوانندگی، نقش امیر تاجیک را نیز برای اولین بار بازی می کنند. زمان یکی از اتفاقات جدید فصل دوم این سریال است.




اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :