اخبار روز

آیا افزایش 42 درصدی حقوق کارمندان در راه است؟


به گزارش پی ام آپ به نقل از خبر کوتاه، حقوق کارمندان در ایران شامل حقوق اولیه، مزایا و مزایایی است که در قانون کار و سایر قوانین ذاتی برای حمایت از حقوق کارکنان تعیین می شود. حقوق پایه مستخدم شامل حقوق ماهانه، ساعات کار، مرخصی، مرخصی استعلاجی، اضافه کار و پاداش می باشد مشروط بر اینکه شرایط مشروط ارائه خدمات مشخص باشد. علاوه بر این، کارکنان از مزایای بسیاری مانند بیمه اجتماعی، بیمه درمانی، مسکن و خدمات درمانی، کمک هزینه عائله مندی، استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی رایگان و غیره بهره مند می شوند. در مورد افزایش و میزان حقوق کارمندان بحث های زیادی وجود دارد. آخرین اخبار حقوق کارمندان را در سایت سرگرمی روزانه برای شما آورده ایم. در زیر می توانید آخرین اخبار حقوق کارمندان را مشاهده کنید.

دولت سیزدهم تصمیم گرفت در سال جاری سقف افزایش حقوق کارکنان را بازنگری و بر رعایت سقف مقرر در قانون بودجه تاکید کند. بر اساس مصوبه 20 درصدی ابتدای سال 1402 حقوق کارکنان 42 درصد افزایش می یابد.

دولت با اصلاح مصوبه امسال سقف افزایش حقوق کارمندان را حذف کرد و بار دیگر بر حقوق کارمندان و رعایت حداکثر سقف حقوق کارمندان در تبصره 12 قانون بودجه یعنی 2.5 میلیون تومان تاکید کرد که پیش‌بینی می‌شود این میزان افزایش یابد. 20 درصد ابتدای سال 1402. 42 درصد حقوق کارمندان باید پوشش داده شود.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا