«بازنده» به کارگردانی امین حسین پور با وجود اینکه تنها سه قسمت از آن اکران شده، توانسته ذهن ها را مجذوب خود کند و مردم را در انتظار کشف راز اصلی هر قسمت نگه دارد. بازی علیرضا کمالی، سارا بهرامی و صابر ابر به عنوان شخصیت های اصلی این سریال علاوه بر فیلمنامه دقیق و صحنه پردازی موفق آن، توانسته تاثیر زیادی در موفقیت آن داشته باشد.

به گزارش بازتاب آنلاین، سارا بهرامی که پیش از این در مینی سریال «درمانگر» به کارگردانی امین حسین پور نقشی متفاوت و تاثیرگذار داشت، اکنون در سریال «بازنده» بازی می کند. یکی یکی از دارایی های اصلی آن است و بخشی از وزن جذابیت آن را به دوش می کشد. در Agrandisman این هفته، جنبه های مختلف بازی او را بررسی کرده ایم.

سارا بهرامی در سکانس های فلش بک تصویری تازه و با طراوت از «ارغوان» ارائه می کند.

ویژگی ظاهری | سارا بهرامی را با دو گریم متفاوت در سریال می بینیم. یکی متعلق به زمان حال و فلاش بک های دیگر که نشان دهنده رابطه خوش ارغوان و کاوه در گذشته است. ارغوان قبل از تولد بچه خیلی خوشحال می شود و به هوش می آید. در اطراف این قسمت ها او را با آرایش صورتی و موهای بلند می بینیم. مدام می خندد، چشمانش می درخشد و می توان آثار شادی را در چهره اش دید. آرایش او پس از تولد پسرش تغییر می کند. افسردگی پس از زایمان صورتش را زرد می کند و موهایش را کوتاه می کند. چشمانش گود افتاده و چهره اش جدی تر از قبل به نظر می رسد. شب حادثه آرایش او بیشتر تغییر می کند و باعث می شود استرس و خستگی بیشتری به نظر برسد. در تمام نماهای نزدیک چشمانش پر از اشک است و صورتش از گریه خشک شده است. لباس بنفش تیره است و این بر غم چهره او می افزاید.

سارا بهرامی نقش
اجرای بی صدا سارا بهرامی از نکات مثبت بازی او در «بازنده» است.

اهمیت نقش | داستان سریال «بازنده» با ناپدید شدن پسری یک و نیم ساله آغاز می شود. ارغوان و کاوه بدون حضور پسرشان به خانه آوا، زن همسایه دعوت می شوند و وقتی به خانه برمی گردند، خبری از پسرشان نیست. هم ارغوان و هم کاوه با ویژگی های منحصر به فرد خود همچنان معمای ناپدید شدن پسر را پیچیده می کنند. در ابتدای سریال ارغوان را در موقعیت زنی می بینیم که بر اثر از دست دادن پسرش به هم ریخته و حالش بسیار بد است. دست هایش مدام می لرزد و آثار جراحت روی دستانش دیده می شود. از یک طرف نگران پسرش است و از طرف دیگر به رابطه کاوه با آوا شک دارد این شک و نگرانی باعث شده مدام قرص بخورد و حواسش پرت به نظر برسد. به دلیل رفتار متضادانه ای که از خود نشان می دهد، ذهن مردم را به سمتی سوق می دهد که او را به عنوان نگاه کنند یکی گزینه های از دست دادن فرزند را بپذیرید. اما از آنجایی که همسرش کاوه از او مرموزتر به نظر می رسد و ردپایی از خیانت در این میان دیده می شود، مخاطب حق بیشتری به ارغوان می دهد. نکته مهم در شخصیت ارغوان این است که او مرموز و مرموز است. او کمتر از آنچه در ذهنش می گذرد فاش می کند و این پنهان کاری و جزئیات رفتار عجیب او به این معما دامن می زند.

سارا بهرامی نقش
بهرامی در سریال «بازنده» توانست با خودش نظر عموم را جلب کند.

نوع بازی | سارا بهرامی در مینی سریال قبلی امین حسین پور نیز نقش اول را بازی کرد. او در آن سریال نقش زنی روانی را بازی می کرد که همه چیز را وارونه جلوه می داد و دائماً بر شک و تردیدها افزوده می شد. حالا در این سریال از ابتدا بسیار مرموز به نظر می رسد. جدا از آرایشی که به نشان دادن حالات روحی او کمک می کند، خود بهرامی در انتقال این حس فروپاشی، شک و اندوه بسیار قدرتمند عمل کرده است. نگاهش را طوری تنظیم می کند که انگار کاملاً خالی است و هیچ احساسی را منتقل نمی کند. رفتار او با آوا و کاوه در عین احترام آمیز بودن پر از تردید است و تصویری دقیق از زنی که به اطرافیانش اعتماد ندارد ترسیم می کند. لحن مکالمه اش را با توجه به موقعیتش تنظیم کرد. با یاس و اضطراب حرف می زند، صدایش می لرزد و گاهی وسط حرفش زمزمه می کند. او مانند مادرانی که فرزندشان را از دست داده اند به دیوار نمی خورد، اما به دلیل مصرف قرص ها و افسردگی که در آن گرفتار شده است، این فروپاشی در چهره و رفتارش نمایان می شود.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما