اخبار روز سینما

آنچه در مورد دختر معلولی که به دیدار رونالدو رفت نمی دانستید


فاطمه همام نقاش ایرانی است. خانم فاطمه حمامی از دهه 80 نقاشی می کند، فاطمه حمامی بعد از نقاشی رونالدو و مسی به میدان آمد و قبل از آن هیچکس نمی دانست که ما چنین هنرمندی داریم. فاطمه حامی به دلیل ناتوانی جسمی، فوتبالیست ها و هنرمندان مشهور را با پا نقاشی می کرد. وی نمایشگاه هایی از آثار خود را در حمام فاطمه آران و بیدگل، کاشان و اصفهان افتتاح کرد. اکانت رسمی لالیگا در توییتر حمام فاطمه از زحمات آنها تشکر کرد. به پاس تشکر از نقاشی های فاطمه حمامی از طرف فدراسیون فوتبال لالیگا، پیراهن رسمی رئال مادرید به فاطمه حمامی اهدا شد. صفحه معروف چهار سه نیز در پستی فاطمه را خطاب قرار داده و او را یکی از بهترین هنرمندان معرفی کرده است.

اوج شهرت

او با پیگیری های مدیرعامل پرسپولیس به آرزویش رسید و عصر امروز با کریستیانو رونالدو دیدار کرد.

به گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، همه چیز از یک پست اینستاگرامی شروع شد که در آن او هنگام آمدن به تهران از کریستیانو رونالدو خواست تا او را ببیند.
او نقاشی هایی را که ساخته بود به ستاره بین المللی فوتبال هدیه داد و با او عکسی به یادگار گرفت.

فاطمه حامی

ازدواج و همسر

فاطمه حمامی مجرد و مجرد بود.

فاطمه حمامی اهل کاشان است و هشتاد درصد معلول است و نمی تواند از دستان خود استفاده کند. وقتی او به دنیا آمد، او و برادر دوقلویش به دلیل کمبود اکسیژن به شدت آسیب دیدند و 80 درصد از کار افتادند. این دختر از بدو تولد معلول بوده و به دلیل کمبود اکسیژن از کار افتاده است.

نقاشی را زیر نظر سعید بوجار آرانی از اساتید هنر خود آموخت و از جوانی به نقاشی پرداخت. وضعیت نقاشی با انگشت پا به جای دست برای هرکسی سخت است، اما فاطمه بیش از 15 سال است که این کار را با سهولت و استادی انجام می دهد.

فاطمه حامی

گفته می شود سعید بوجار آرانی، طراح و نقاش، ابتدا در بهزیستی به استعداد این دختر معلول پی برد و سپس سعی کرد نقاشی را به او آموزش دهد.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا