«آنها مرا دوست داشتند» عنوان فیلم جدید محمدرضا رحمانی است که برای اکران در تاریخ ۴ مهرماه برنامه ریزی شده است. یکی یکی از شخصیت های آن زنی معتاد به کارتون هایی است که لیلا بلوکات با گریمی شدید و متفاوت بازی می کند. ایفای آن نقش چالشی است که بازیگران مشهوری چون پانته آ بهرام، باران کوثری، مهتاب کرامتی و سارا بهرامی با موفقیت از پس آن برآمده اند.

به گزارش بازتاب آنلاین، نقش یک معتاد چالشی جذاب و سنگین به خصوص برای بازیگران زن است، چالشی که بازیگرانی چون پانته آ بهرام در سریال مسافر، باران کوثری در «خون بازی»، مهتاب کرامتی در «عصر یخبندان» و سارا بهرامی در فیلم «لوبرج» تجربه کرد و آن را با موفقیت به پایان رساند.

لیلا بلوکات در فیلم «آنها مرا دوست داشتند» با گریم سنگین نقش یک زن معتاد به کارتون را بازی می کند.

لیلا بلوکات فرصت بازی در آن نقش را در فیلم «دوستم داشتند» ساخته محمدرضا رحمانی برای بازی در نقش یک زن معتاد در این فیلم به دست آورد.

بلوکات در فیلم «آنها مرا دوست داشتند» در نقش زنی معتاد به کارتونی با گریم سنگین و چهره ای متفاوت بازی کرد.

این فیلم در اواخر دهه 1400 در تهران کلید خورد و اولین بار در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر اکران شد. اکنون پس از گذشت دو سال از اکران «من آمارون» در جشنواره، این فیلم از چهارم مهرماه سال جاری اکران عمومی خود را در سینماهای سراسر کشور آغاز می کند.

لیلا بلوکات در این فیلم نقش زنی معتاد به داروهای خواب آور را بازی می کرد
امیر جعفری در کنار امیرحسین آرمان و مهسا اسماعیلی در نمایی از فیلم «دوستم داشتند»

امیرحسین آرمان، امیر جعفری و مهسا اسماعیلی به همراه نسیم ادبی، شهرام قیدی، هادی تسلیمی، سیدعلی صالحی و ایرج رحمانی بازیگرانی هستند که در فیلم «دوستم داشتند» با لیلا بلوکات همبازی هستند.

محمدرضا رحمانی این فیلم را بر اساس فیلمنامه ای که به طور مشترک با محسن دین محمد نوشته شده کارگردانی کرده است.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما