اخبار روز سینما

آنتونی استار به آزار و اذیت بازیگران دیگر متهم شد

اتهام آزار و اذیت آنتونی استار ، بازیگر سریال The Boys، توسط یک لیکر مطرح در فضای اینستاگرام به انتشار رسیده و حواشی زیادی به دنبال داشته است.

یک لیکر شناخته شده در صفحه اینستاگرام خود به نام «Vought HQ»، اتهامات تکان دهنده‌ای را علیه «آنتونی استار»، بازیگر سریال پسران (The Boys) مطرح کرد. این لیکر مدعی شده که «استار» در پشت صحنه این سریال، تعدادی از بازیگران زن، از جمله «دومینیک مک‌الیگوت» (بازیگر نقش ملکه میو) را مورد آزار و اذیت و تمسخر قرار داده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


آنتونی استار به آزار متهم شد

طبق ادعای این لیکر، «مک‌الیگوت» به دلیل این آزارها و تحت فشار روحی شدید، تصمیم به ترک بازیگری در این سریال گرفت. علاوه بر این، لیکر مذکور ادعا می‌کند که «اریک کرایپ»، شورانر سریال پسران، از این اتفاقات آگاه بوده و به جای پیگیری و حل مسئله، سعی در سرپوش گذاشتن بر آن داشته است.

آنتونی استار

 

آنتونی استار

آنتونی استار

هنوز هیچکدام از دو طرف ماجرا به طور رسمی به این موضوع واکنش نشان نداده‌اند. با این حال، این اتهامات تکان دهنده واکنش‌های زیادی را در بین طرفداران سریال و رسانه‌ها به دنبال داشته است.

«آنتونی استار»، متولد 25 اکتبر 1975(3 آبان 1354)، بازیگری توانمند از نیوزیلند است که بیشتر در عرصه تلویزیون فعالیت می‌کند. او با نقش‌آفرینی‌های درخشان خود، به ویژه در دو سریال محبوب پسران و بانشی، به شهرت و اعتبار زیادی دست یافته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی متهم شدن آنتونی استار به آزار و اذیت دیگران چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا