اخبار روز سینما

آمیتا باچان روی فرش قرمز جشنواره فجر حضور پیدا خواهد کرد

«سیاوش قاسمی»، بازیگر سینمای ایران، از اکران فیلم دوست من باچان در سی‌وسومین جشنواره فیلم فجر با حضور آمیتا باچان ، خبر داد.

«سیاوش قاسمی» در گفتگو با خبرگزاری میزان، درباره محتوای این فیلم توضیح داد:

داستان این فیلم درباره یک هنرپیشه است که پس از تماشای فیلم شعله به «آمیتا باچان» دل بسته و شغل هنرپیشگی را به امید دیدار با این ستاره بزرگ انتخاب می‌کند؛ اما پس از سال‌ها، او موفق نمی‌شود به یک چهره مشهور تبدیل شود و بیمار می‌گردد. اطرافیان او تصمیم می‌گیرند آرزوی او برای بازی در کنار این بازیگر را برآورده کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


آمیتا باچان روی فرش جشنواره فجر حضور پیدا خواهد کرد

این فیلم سینمایی، محصول مشترکی بین ایران و هند است و بازیگرانی نظیر «ابوالفضل پورعرب»، «رضا ناجی» و «کاظم نوربخش» در آن ایفای نقش خواهند کرد. «علیرضا خرسند» نیز تهیه‌کنندگی و کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد. «قاسمی» افزود:

دوست من باچان یک فیلم موزیکال و کمدی محسوب می‌شود و هدفش ایجاد لحظاتی شاد و جذاب برای تماشاگران است. او امیدوار است که این فیلم بتواند عنوان پرفروش‌ترین فیلم سینمای ایران را کسب کند.

آمیتا باچان

«قاسمی» در ادامه به زمان فیلمبرداری اشاره کرد و گفت:

فیلمبرداری این پروژه پس از دهه اول محرم آغاز می‌شود و هدف ما این است که اولین اکران آن در سی‌وسومین جشنواره فیلم فجر باشد.

در پایان، «قاسمی» از تلاش‌ها برای دعوت از «آمیتا باچان» به ایران برای حضور در اکران این فیلم در جشنواره خبر داد و ابراز امیدواری کرد که این بازیگر توانمند سینما به ایران بیاید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حضور این بازیگر در جشنواره فجر چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا