اخبار روز سینما جهان

آمیتاب پاچان با بازیگر «نون خ» همبازی می‌شود!

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، فیلم سینمایی «دوست من پاچان» قرار است با بازی بازیگران سریال «نون خا» یوسف تیموری، رضا ناجی و خیلی های دیگر اتفاق بیفتد. بازیگرانی که قرار است در سکانسی احتمالی با ستاره مشهور هندی روبرو شوند.

تسنیم نوشت: ساخت آثار مشترک سینمایی و تلویزیونی همواره دغدغه بسیاری از سینماگران و مورد علاقه مخاطبان هنر هفتم بوده است. به خصوص کار مشترک بالیوود و ایران که چندین بار در قالب طنز و درام اتفاق افتاده که البته کمتر از حضور بازیگران افسانه ای و مشهور هندی در این آثار استفاده شده است.

آنچه در مطبوعات و نشریات ژورنالیستی سینمای هند به آن اشاره شده است، بسیاری از بازیگران مشهور بالیوود به هنرمندان سرشناس ایرانی علاقه مند هستند. خلق آثار مشترک و همبازی شدن بازیگران ایرانی و هندی می تواند نوستالژی های بسیاری را برای مخاطبان ایرانی یادآوری کند.

همچنین سازندگان فیلمی جدید به این جاذبه رفته اند و قرار است داستانی با موضوع «دوست من پاچان» در قالب اثر مشترک ایران و هند فیلمبرداری کنند.

علیرضا خرسند به عنوان تهیه کننده و کارگردان این فیلم قبل از این پرده سفید که پاسخی به سکانس سوزناک سیلی زدن لیلا به پدرش (سعید پورصمیمی) در فیلم “برادران لیلا” داده بود، این بار با فیلمی کمدی به نام «دوست من پاچان» به همراه سیاوش قاسمی کارگردانی و تهیه کنندگی جدیدترین فیلم سینمایی خود را بر عهده خواهد داشت.

داستان این فیلم در نوع خود جالب است که گفته می شود برای اولین بار این بازیگر افسانه ای هندی را با فیلم های ایرانی آشنا می کند. صفر بازیگر پیشکسوت 72 ساله که خبر سرطان و مرگش خانواده اش را نگران کرده و آنها را عصبانی کرده است. برای جلب رضایت پدرشان به هندوستان می روند تا با آقای آمیتاب پاچان ملاقات کنند تا با او بازی کنند و…

خرسند از بحث برای حضور کوتاه آمیتاب پاچان در این فیلم خبر داده است. وی همچنین به نام بازیگر افسانه ای هندی (آمیتاب پاچان) و نام آیشار وات و بهروز چهال که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند اشاره کرد.

رضا ناجی، قدرت الله ایزدی، کاظم نوربخش، شاهین تسلیمی، یوسف تیموری، فریبا ترکاشوند، شیرین منجمی، محسن یوسفی، شایان نوروزی، پریناز عبادیان، الهام شعبانی، مسعود پیروی، امیر غلامی خلیل، ناصر احمدیان حامیرینی، حامد سیدی زا . علیرضا کیارسیان، امید حیات و سیاوش قاسمی به همراه باربد صفی خانی بازیگر جوان جلوی دوربین این فیلم خواهند رفت.

۲۲۰۵۷

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا