آمیتاب باچان، اسطوره سینمای هند، وارد حوزه هوش مصنوعی مولد شده است با همکاری استودیو دیجیتال آیکنز.

به گزارش مهر، آمیتاب باچان از قابلیت‌های هوش مصنوعی مولد برای برقراری تعامل بیشتر با طرفدارانش بهره می‌برد.

درباره همکاری با استودیو دیجیتال آیکنز، باچان اظهار داشت: من عاشق راهی هستم که فناوری در حال پیشرفتش در آن قرار دارد و همچنین تحت تأثیر سرعتی هستم که نوآوری‌های جدید در سراسر جهان ظاهر می‌شوند. یکی از این نوآوری‌ها هوش مصنوعی مولد است و من خوشحالم که جزئی از این دنیای فراگیر هوش مصنوعی مولد هستم و به همین دلیل با آیکنز همکاری کرده‌ام. ما با هم به این دنیای جدید و شگفت‌انگیز وارد خواهیم شد.

استودیو دیجیتال آیکنز با باچان کار می کند تا ویژگی های نمادین او را به تصویر بکشد تا تجربه جدیدی را برای طرفدارانش در سراسر جهان فراهم کند. پس از تکمیل پروژه در پایان سال 2023، طرفداران در هند می توانند با باچان در مکان های مختلف تعامل داشته باشند.

هوش مصنوعی مولد، یک نوع سیستم هوش مصنوعی است که قادر به تولید متن، تصاویر و سایر رسانه‌ها است.

طبق گزارش آیکنز، این شرکت در حال حاضر در حوزه گرافیک هندی فعالیت می‌کند و چشم‌انداز آن ادغام فناوری‌های پیشرفته و عناصر فرهنگی برای ایجاد یک عصر جدید از سرگرمی‌های تعاملی است.

آبیناو ورما کالیدیندی، موسس این شرکت، گفت: “این روز مهمی برای آیکنز است، زیرا نام ما از آمیتاب باچان گرفته شده است که اکنون به ما پیوسته است. ما با هم از قدرت هوش مصنوعی مولد برای ایجاد تجربیات همه جانبه استفاده خواهیم کرد. از مرزهای فیزیکی فراتر بروید. با فناوری پیشرفته ما، طرفداران این شانس را خواهند داشت که با بازیگر مورد علاقه خود ارتباط برقرار کنند و همچنین می‌توانید با [باچان] در شهر خودتان سلفی بگیرید.

آیکنز از تأمین‌کنندگان سرمایه‌گذاری متعددی برخوردار است که شامل «ویلیج گلوبال» است که با حمایت افرادی مانند مارک زاکربرگ، جف بزوس، بیل گیتس و رید هافمن فعالیت می‌کند.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *