اخبار روز

آموزش دریافت وام 400 میلیونی با سود 2 درصد

شرایط وام بانک رسالت تا سقف 400 میلیون تومان

وام بانک رسالت بدون بهره بوده و فقط دو درصد کارمزد دریافت می شود. همچنین مشتریان می توانند بر اساس نسبت مبلغ وام مورد نیاز به مبلغ سپرده خود نزد بانک رسالت، این وام را به صورت اقساط مورد نظر پرداخت کنند.

متقاضیان برای دریافت وام از بانک رسالت ابتدا باید سپرده قرض الحسنه نزد بانک رسالت افتتاح کنند. مدت استراحت این سپرده حداقل سه ماه و حداکثر شش ماه می باشد و این سپرده مسدود نخواهد شد.

متقاضیان می توانند تا سقف 100 درصد مبلغ واریز شده را برای 6 ماه سپرده و 12 ماه تصدی از این بانک دریافت کنند. ضمناً به ازای هر ماه افزایش سپرده، دو قسط به دوره بازپرداخت اضافه می شود.

حداکثر مدت بازپرداخت این وام 60 ماهه با نرخ سود 20 درصد میانگین مانده حساب است. حداکثر مدت بازپرداخت این وام به نسبت 40، 60، 80 درصد و 100 درصد معدل به ترتیب 48 ماه، 36 ماه، 24 ماه و 12 ماه است.

سقف پرداخت این وام 400 میلیون تومان و هر قسط از این وام 400 میلیونی تقریباً هفت میلیون و 272 هزار تومان است. به این ترتیب کل سود پرداختی مشتری 24 میلیون تومان و کل مبلغ وام و سود 424 میلیون تومان است.

برای دریافت وام از این بانک و سایر بانک ها لازم است وام گیرنده هیچ گونه بدهی یا وام معوقه نزد بانک مورد نظر نداشته باشد. همچنین متقاضی وام نباید در گذشته چک نقدی داشته باشد./تجارت نیوز

پرداخت وام 200 میلیون تومانی زوجین در دهه 60

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری و معاونت امور زنان و خانواده برای پرداخت وام 200 میلیون تومانی به زوج های روستایی متولدین دهه 60 تفاهم نامه ای امضا کردند.

به گزارش برنا، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری و معاونت امور زنان و خانواده، تفاهم نامه پرداخت 200 میلیون تومان وام قرض الحسنه کار به زوج های روستایی متولد دهه 60 را امضا کردند. سید امیر حسین مدنی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور در مراسم امضای این تفاهم نامه هدف از این تفاهم نامه را حمایت از آموزش خانواده، تحکیم و تعالی در مناطق روستایی، عشایری و محروم کشور عنوان کرد. وی گفت: بر اساس تفاهم نامه امروز، وجوه این تسهیلات اشتغال نماینده به مبلغ 200 میلیون تومان با وام 4 درصدی امسال به زوج های روستایی متولد شده در دهه 60 پرداخت می شود.

وی ادامه داد: اعطای این تسهیلات با هدف جلوگیری از افزایش سن ازدواج و تسهیل در اجرای سیاست های جوانان و فرزندآوری جمعیت و اجرای برنامه های مشترک در راستای توانمندسازی اقتصادی زنان است.

وی با اشاره به توجه ویژه شهید آیت الله رئیسی به روستاها و مناطق محروم به تشریح عملکرد دولت سیزدهم در تکمیل زیرساخت های عمرانی و اشتغال روستایی در روستاها پرداخت و گفت: در دولت سیزدهم اقدامات ویژه ای در مناطق روستایی انجام شد. کشوری که در مقایسه با دولت های قبلی مشابه بود.

مدنی افزود: در این دولت 6 هزار و 880 کیلومتر راه آسفالته، 32 هزار کلاس درس، آسفالت راه 15 هزار روستا، مقاوم سازی 740 هزار واحد مسکونی روستایی، آبرسانی به 5 هزار و 283 روستا، دسترسی به اینترنت 7 هزار و 500 روستا، گازرسانی به 35 هزار روستا، گازرسانی به 6،1 روستا. از … 519 واحد خانه بهداشت، برق رسانی 510 روستا و احداث 242 واحد شبکه جامع مراکز بهداشتی درمانی انجام شد که در مجموع 28527 پروژه با اعتباری بیش از 161000 میلیارد تومان در سال 25751 انجام شد. روستاها

معاون توسعه روستایی مناطق روستایی و مناطق محروم کشور درباره آمار اشتغالزایی در روستاهای کشور افزود: در دولت سیزدهم 952 هزار و 635 روستانشین با 140 واحد ایجاد شد.

دبیر شورای عالی جهاد سازندگی با اشاره به راه اندازی کمپین خدمت چله به یاد شهید آیت الله رئیسی گفت: در قالب این ستاد بیش از 4 میلیون خدمت توسط بیش از 260 هزار نفر به یادگار انجام شد. شهید آیت الله رئیسی که در حدود 31700 طرح دولتی افتتاح شده است نیز به این ستاد اضافه می شود.

در این مورد انسیه خزعلی نیز به عنوان بخشی از تفاهم قبلی از میزان وام پرداختی به زوجین در دهه 60 خبر داد و گفت: باید شرایط وام دهی بانک ها تسهیل شود تا افراد بیشتری بتوانند از این وام استفاده کنند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده افزود: با توجه به اینکه مردان برای کار از روستاها به شهرها مهاجرت می کنند، این تفاهم نامه در افزایش جمعیت و فرزندآوری و همچنین مهاجرت معکوس روستاییان بسیار موثر خواهد بود.

رسالت در سال 1403 بانک as را تأسیس کرد یکی یکی از بانک های پیشرو در ارائه خدمات مالی و وام های اسلامی شرایط وام خود را به روز کرد.

این مقاله به بررسی شرایط و ضوابط وام قرض الحسنه بانک رسالت و همچنین نحوه درخواست و ثبت وام در سال 1403 می پردازد تا متقاضیان با آگاهی کامل از فرآیندها و مدارک مورد نیاز بتوانند به نحو احسن از این فرصت های مالی استفاده کنند. همچنین روش های مختلف درخواست وام، از جمله وام های فوری بدون پیش پرداخت و وام سفته را به تفصیل توضیح می دهد تا به شما در دستیابی به اهداف مالی خود کمک کند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا