اخبار روز

آمریکا شریک جرم است و نمی تواند میانجی بی طرف در غزه باشد

بدر عبدالعطی وزیر امور خارجه مصر بعدازظهر امروز شنبه در گفت و گوی تلفنی با علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه آخرین تحولات مربوط به مذاکرات پایان دادن به نسل کشی صهیونیست ها در غزه را بررسی کرد.

سرپرست وزارت امور خارجه خطاب به بدر عبدالعطی گفت: آمریکا با حمایت علنی از جنایت صهیونیست ها ثابت کرده است که در جنایت شریک جرم است و نمی تواند میانجی بی طرفانه باشد.

به گزارش ایسنا، بدر عبدالعطی وزیر امور خارجه مصر بعدازظهر شنبه در گفت و گوی تلفنی با علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه آخرین تحولات مربوط به مذاکرات پایان دادن به نسل کشی صهیونیست ها در غزه را بررسی کرد.

سرپرست وزارت امور خارجه در این گفتگوی تلفنی با اشاره به جنایت میدانی و فریب در مذاکرات توسط باند جنایتکاران و اراذل و اوباش مستقر در تل آویو گفت: آمریکا با حمایت علنی از جنایت صهیونیست ها ثابت کرده است. که شریک جرم جرم است. نمی تواند میانجی بی طرف باشد و دائماً در تلاش است تا روند پایان دادن به جنایت رژیم اشغالگر و ترویج نسل کشی توسط صهیونیست ها را مختل کند.

رئیس دستگاه دیپلماسی کشور با اشاره به ترور شهید هنیه در تهران گفت: جمهوری اسلامی ایران حق ذاتی و مشروع خود را برای پاسخگویی مشروع به جنایت رژیم صهیونیستی محفوظ می داند و ملت فلسطین به صهیونیست ها نمی پیوندد. رژیم با شجاعت مثال زدنی خود تسلیم شد.

بدر عبدالعطی وزیر امور خارجه مصر با اشاره به برگزاری نشست چندجانبه برای برقراری آتش بس در غزه گفت: تلاش مصر برای کمک به مردم فلسطین و توقف فوری جنایات صهیونیست ها در غزه است.

وزیر امور خارجه مصر با توجه به کمبود شدید مواد غذایی و دارویی در نوار غزه و شیوع بیماری های مختلف در منطقه گفت: امروز برای برقراری هر چه سریعتر آتش بس در غزه نیازمند اجماع جامعه جهانی هستیم.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا