اخبار روز

“آمریکا به زودی تحت کنترل کمونیست ها خواهد بود.”

ون فلیت در مصاحبه ای گسترده با مجری سابق فاکس نیوز، “انقلاب کمونیستی تمام عیار” را که در حال حاضر در آمریکا در حال وقوع است و اینکه این انقلاب کمونیستی “باید متوقف شود” را برای بقای کشور توصیف کرد. » ون فلیت از سال 1986 در آمریکا زندگی می کند و در جریان انقلاب فرهنگی در چین متولد و بزرگ شده است.

به گزارش روزیاتو، او در سن 16 سالگی برای کار به حومه چین فرستاده شد. پس از مرگ مائو، ون فلیت توانست در کالج تحصیل کند و در آنجا زبان انگلیسی را آموخت. او در چند سال گذشته علناً علیه موج ایدئولوژی کمونیستی که به گفته او آمریکا را فرا گرفته است، صحبت کرده است.

در کتاب جدیدش می گوید آمریکای مائو: هشدار یک بازمانده (Mao's America: A Survivor's Warning) چندین مقایسه بین آنچه مائو در دوران کودکی و نوجوانی در چین می دید و آنچه امروز در آمریکا می بیند انجام داد.

هشدار یک نویسنده چینی:

ون فلیت در طول مصاحبه خود با کارلسون یکی او با استفاده از این مثال‌ها، ایدئولوژی خطرناکی را توصیف کرد که در سراسر آمریکا گسترش یافته و او را نگران کرده است. ون فلیت استفاده روزافزون از واژه های ظالم و ستمدیده را توضیح می دهد و می گوید که جهان بینی کمونیستی انسان را به این باور سوق می دهد که هر کاری که حزب ستمدیده با ستمگر انجام می دهد، موجه است.

او می گوید: «این شامل قتل، آدم ربایی، تجاوز جنسی و همه اینها و همچنین انقلاب فرهنگی است.» [چین] موجه است. این چیزی است که امروز در آمریکا در حال رخ دادن است. به طور خاص، ون ولت به تلقیناتی که در موسسات آموزشی در ایالات متحده می بیند – هم موسسات آموزش عالی و هم برنامه های K-12 اشاره می کند.

هشدار یک نویسنده چینی:

استادان، برنامه‌های درسی و در نتیجه، دانشجویان ایدئولوژی مارکسیستی را تأیید می‌کنند، که تأثیر اجتماعی گسترده‌تر آن «جشن خشونت» است، همانطور که در هزاران شورش در سراسر کشور پس از جرج فلوید و پس از آن اتفاق افتاده است.

علاوه بر این، او می گوید که اختلافات سیاسی و هرج و مرج در دانشگاه ها انعکاسی از آن چیزی است که او سال ها پیش در چین دید. بنابراین، به نظر او، مهم ترین گام در جهت شکست ایدئولوژی کمونیستی در آمریکا، بازپس گرفتن کنترل مدارس و دانشگاه ها بود.

ون فلیت به صراحت بیان می‌کند که آمریکایی‌هایی که به «نجات این کشور برای فرزندان خود و فرزندانتان اهمیت می‌دهند، باید در برابر ایدئولوژی کمونیستی که اکنون همه چیز را از دریچه نظریه نژاد انتقادی که در مدارس ابتدایی تدریس می‌شود، هدایت می‌کند، بایستند».

هشدار یک نویسنده چینی:

ون فلیت با تاکید بر اهمیت کتاب جدیدش و دست کم نگرفتن قدرت دستور کار مارکسیستی می گوید: «شما نمی توانید با چیزی که درک نمی کنید مبارزه کنید. او هشدار می دهد که در غیر این صورت، توده های تلقین شده “کشور را ویران خواهند کرد تا چند نفر بتوانند قدرت کامل را به دست گیرند.”

مهمتر از آن، ون فلیت گفت، درک یا تصور اینکه چرا کمونیسم مارکسیستی در سراسر کشور گسترش می یابد و در نهایت چه کسی مسئول است، دشوار است. او به کارلسون گفت که قدرت تنها هدف کسانی است که ایدئولوژی کمونیستی را برای ایجاد هرج و مرج تا آنجا که ممکن است اتخاذ کردند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا