اخبار روز

آمار نهایی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی منتشر شد


به گزارش مانیبان، حقوق 1403 مستمری بگیران تامین اجتماعی بیست درصد افزایش می یابد.

افزایش حقوق در سال 1403 طبق اعلام 20 درصد خواهد بود که این رقم در ابتدا 18 درصد بود و پس از بررسی 2 درصد اضافه شد. به این ترتیب افزایش حقوق یک هزار و 403 نفر معادل 20 درصد است به این ترتیب رقم حقوق کارمندان به 63 میلیون و 699 هزار و 408 ریال رسید که با مزایا و مکمل ها حداقل حقوق دریافتی 10 میلیون تومان است. از سوی دیگر افزایش حقوق 1403 برای کارگران 20 درصد و حداقل حقوق آنها 9 میلیون تومان خواهد بود. [۹,۰۰۰,۰۰۰] بودن.

علاوه بر شناسایی عیدی در سال 1403، حقوق و دستمزد در سال 1403 نیز 20 درصد افزایش یافت. سپس می توانید جزئیات مزایا و حقوق ۱۴۰۳ را در جدول زیر مطالعه کنید.

با توجه به اینکه بحث ها و گمانه زنی ها در خصوص افزایش حقوق 1403 تا دقیقه 90 ادامه دارد، پیش بینی می شود افزایش حقوق سال جدید کارکنان متاهل بدون فرزند در ماه های 30 روزه 9 میلیون و 130 هزار تومان و متاهل ها باشد. افراد دارای فرزند و دارای حداقل یک سال سابقه کار، پایه سنوات روزانه و حقوق اولاد نیز اضافه می شود.

تعداد شاغلان در کشور ما کم نیست و همه ما این روزها شاهد افزایش 34 درصدی قیمت اینترنت، افزایش اجاره بهای مسکن، حرکت دلار به سمت کانال 60 و 70 تومانی و بسیاری دیگر هستیم. مواردی که افزایش 20 درصدی حقوق کارمندان وجود ندارد.

حداقل دستمزد بازنشستگان تامین اجتماعی

شورای عالی نظارت در جلسه امروز خود که به ریاست آیت الله آملی لاریجانی تشکیل شد، به بررسی موارد مغایرت بودجه سال 1403 کشور با سیاست های کل نظام و بند (س) تبصره 6 قانون اساسی ادامه داد. بودجه سال 1403 کشور مصوب مجلس با سیاست کلی مغایرت دارد: نظام این را نمی دانست و با تعدیل حقوق بازنشستگان موافقت کرد.

بر اساس اعلام مرکز رسانه و روابط عمومی مجمع عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام، بررسی لایحه بودجه 1403 از امروز در مجمع عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور اعضا و نمایندگان رؤسای سازمان آغاز می شود. سه قوه، رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس کمیسیون تلفیق شوراها، اسلام بودجه کلی مصوب مجلس و برخی از احکام آن را تنظیم و بررسی کردند.

معاون فنی و امور بیمه ای صندوق بازنشستگی کشوری از صدور حکم بازنشستگی بیش از هزار مستمری بگیر سازمان آموزش و پرورش استثنایی و قطعی شدن آن خبر داد. بهمن ماه بازنشستگی، معوقه و مرخصی پایان سال به یکباره به حساب این افراد واریز می شود.

رضا فیضی نژاد اظهار داشت: بر اساس تبصره ماده پنج گانه ماده واحده قانون تشکیل سازمان آموزش و پرورش استثنایی مصوب 30 آذرماه 1369 شورای اسلامی شهر، پنج سال سابقه خدمت مطلوب دولتی در سازمان در نظر گرفته شده است. به مدت 6 سال از هر نظر اعم از بازنشستگی و سازمان مذکور موظف است پس از صدور حکم به احتساب یک سال از سنوات دوستی مذکور، کسر مقرر از مستمری را بر اساس حقوق و فوق العاده های همان حکم محاسبه نماید. و به صندوق بازنشستگی کشوری واریز شود.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا