اخبار خودرو

آمادگی ایران‌ خودرو برای همسان‌سازی استانداردهای خودرویی با روسیه

آمادگی ایران‌ خودرو برای همسان‌سازی استانداردهای خودرویی با روسیه

مدیرعامل ایران خودرو در دیدار با رئیس سازمان استاندارد روسیه از آمادگی این گروه صنعتی برای همسویی استانداردهای خودرویی با آن کشور خبر داد.

گزارش کردن آخرین ماشین به گزارش ایکوپرس، علیمردان عظیمی در بازدید هیئت عالی رتبه استاندارد روسیه از گروه صنعتی ایران خودرو اظهار داشت: ایران خودرو علیرغم مقررات سختگیرانه سازمان ملی استاندارد ایران، تمامی اصول و قوانین استاندارد را با جدیت دنبال و اجرا می کند. تحریم های اعمال شده
وی ادامه داد: آمادگی امضای تفاهم نامه با طرف روسی برای هماهنگ سازی استانداردها با توجه به فراهم بودن زیرساخت های لازم را داریم.
عظیمی با اشاره به برنامه صادرات محصولات ایران خودرو به روسیه تصریح کرد: بر اساس توافقات انجام شده روند صادرات محصولات ایران خودرو به روسیه در حال انجام است. گسترش همکاری
رئیس استاندارد روسیه نیز در این جلسه خواستار همکاری ایران خودرو برای توسعه و ارتقای استاندارد در صنعت خودروسازی روسیه شد.
آنتون شالایف همگام سازی استانداردهای ایران و روسیه را مهم دانست و گفت: آماده شروع همکاری و مذاکره تا رسیدن به نتیجه مطلوب هستیم، هرچند این مسیر آسان نیست، اما قصد همکاری می تواند راه را به ما نشان دهد تا شاهد باشیم. نتیجه مطلوب برای آینده بیایید در هر دو طرف باشیم.
وی با اشاره به توافقات انجام شده با ایران خودرو گفت: قراردادهای استاندارد دو کشور زمینه حضور صنایع ایران در بازار روسیه را فراهم می کند.
شلیف افزود: نکته مهمی که باید مورد توجه قرار گیرد این است که بخش مهمی از این تفاهم مربوط به صنعت خودرو است و لازم است کارگروهی برای اجرای آن تشکیل شود.
وی با اشاره به عزم مقامات جمهوری اسلامی ایران و روسیه برای گسترش همکاری های فی مابین گفت: اگرچه راه سخت است اما مصمم هستیم مذاکرات را عملیاتی کنیم.
محمدحسن جبلی جوان مدیرعامل شرکت ایترک نیز به اقدامات انجام شده توسط این شرکت اشاره کرد و گفت: با توجه به تاکید مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو مبنی بر رعایت استانداردها، تست های لازم بر روی قطعات در محل سکونت انجام می شود. بالاترین سطح
در پایان مهمانان روسی از خطوط تولید تارا و همچنین مرکز تحقیقات ایران خودرو بازدید کردند.
لازم به ذکر است رئیس استاندارد روسیه در راس هیاتی برای امضای طرح اجرایی و ادامه مذاکرات و همکاری های دوجانبه که از دو سال پیش در دستور کار قرار گرفته است به ایران سفر کرده است.

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا