اخبار روز سینما

آل پاچینو و دن استیونز در فیلم The Ritual با همدیگر همبازی شدند

آل پاچینو و دن استیونز با فیلم آیینی آنها در ژانر ترسناک جن گیری (Ritual) ساخته کارگردان «دیوید میدل» با یکدیگر همکاری کردند.

به گزارش فیگار به نقل از سایت «ورایتی»، آیان توسط «میدل» و «انریکو ناتال» نوشته شده و «اندرو استیونز»، «میچل ولش» و «نتال» تهیه کنندگی آن را بر عهده دارند. اشلی گرین و ابیگیل کوئن بازیگران را تکمیل می کنند.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان می توانید به بخش آن مراجعه کنید اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرام فیگار دیدن.


آل پاچینو و دن استیونز در مراسم آیینی

فیلم آیان این فیلم بر اساس یک داستان واقعی درباره دو کشیش است. یکی یکی دیگر از این دو کشیش ایمان خود را زیر سوال برده است و دیگری در حال گذراندن زندگی خود با گذشته ای آشفته است. این دو باید برای نجات زن جوانی که در یک سریال سخت و خطرناک اسیر شده، اختلافات خود را کنار بگذارند.

جن گیری این فیلم تصویری اصلی از اما اشمیت، یک زن آمریکایی است که تسخیر شیطانی او منجر به جن گیری های وحشتناک می شود. پرونده او همچنان مستندترین جن گیری در تاریخ آمریکاست.

فیلم آیینی

پاچینو چندین پروژه در دست اجرا دارد، از جمله مودی، فیلم زندگینامه ای از هنرمند ایتالیایی آمادئو مودیلیانی به کارگردانی جانی دپ. در همین حال، استیونز در حال حاضر در فیلم Godzilla X-King: The New Empire و Abigail بازی می کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد نقش های آل پاچینو و دن استیونز در فیلم The Ritual چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید. شکل برای به اشتراک گذاشتن

منبع: تغییر

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا