اخبار ورزشی

آینده مبهم سرمربی یوونتوس! /جزئیات خبر

آینده مبهم سرمربی یوونتوس! /جزئیات خبر

به گزارش پی ام آپ و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، ماسیمیلیانو آلگری پس از بازی روز یکشنبه در مصاحبه ای درباره آینده خود در یوونتوس تردیدهایی را مطرح کرد. بیانکونری یک فصل بدون جام دیگر را زیر نظر سرمربی توسکانی به پایان رسانده است و با وجود اینکه قرارداد او در ژوئن 2025 به پایان می رسد، آینده او در استادیوم آلیانز به طور فزاینده ای مبهم است.

آلگری در مصاحبه اش احساساتی بود و در طول مصاحبه چندین بار صدایش می لرزید. او پیام های واضحی به باشگاهش داد: من فقط برای تشکر از بچه ها و همه کسانی که در زمین تمرین با من همکاری کردند، به اینجا آمدم. من به این تیم، این مردان، بازیکنان، کادر مربیگری، فیزیوترها و همه کسانی که در طول سال با چنین حرفه ای و حوصله کار کردند بسیار افتخار می کنم. ما فصل را اینجا به پایان می بریم.

سرمربی یوونتوس اضافه کرد: سال سختی بود اما در عین حال سال فوق العاده ای بود. تمرکز باشگاه روی تیم خواهد بود، من به تعطیلات می روم و 10 جولای به سر کار برمی گردم.

کارشناسان خاطرنشان کردند که ادعاهای آلگری در مورد آینده اش “غیرقابل درک” است و این مربی هرگز برنامه های خود را برای فصل آینده و آنچه یوونتوس برای بازگشت به اوج نیاز دارد را شرح نداد.

او یادآور شد: دیگران مسئول تصمیم گیری در مورد آینده من هستند. شما باید این سوالات را از باشگاه بپرسید نه من.

آلگری در این فصل به شدت مورد انتقاد اکثر هواداران یوونتوس قرار گرفت و دلیل آن عدم نتیجه گیری و سبک بازی دفاعی اش بود.

به نظر می رسد برخی از بازیکنان از مدیریت او ناراضی هستند، همانطور که خوان کوادرادو در کنفرانس مطبوعاتی قبل از نیمه نهایی لیگ اروپا در ماه گذشته مقابل سویا به صراحت اعلام کرد. همچنین بازیکنانی مانند دوشان ولاهوویچ و فدریکو کیه‌زا در این فصل گاهی اوقات در زمین ناراحت به نظر می‌رسند.

ممکن است آلگری در فصل 2023-2024 به سرمربیگری ادامه دهد، اما آخرین مصاحبه این مربی پس از آخرین بازی تیمش نشان داد که وضعیت او در تورین کاملا مشخص نیست.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا