اخبار ارز دیجیتال

آلت‌کوین‌های طلایی آگوست؛ ۳ توکنی که شانس درخشش بیشتری از بیت‌کوین دارند!

فصل آلتکوین‌ها معمولاً زمانی شروع می‌شود که حداقل ۷۵ درصد از ۵۰ آلتکوین برتر طی یک دوره سه ماهه، عملکرد بهتری از بیت کوین (BTC) داشته باشند.

در حال حاضر، تنها ۱۸ مورد از این دارایی‌ها طی ۹۰ روز گذشته چنین عملکردی را به ثبت رسانده‌اند که نشان می‌دهد فاصله زیادی با شروع چنین دوره‌ای داریم. با این حال، سه آلتکوین بوم (BOME)، بیت‌کوین‌کش (BCH) و آوه (AAVE)، پتانسیل بالاتری برای ثبت عملکرد درخشان در ماه پیش رو دارند.

بوم

روز دوشنبه، قیمت میم‌‌کوین‌ بوم از مرز بالایی کانال افقی خود که از ۲۹ ژوئن به عنوان مقاومت عمل کرده بود، فراتر رفت و از آن زمان، حدود ۱۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش رمز ارز نیوز، تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که فشار خرید و صعود قیمت ادامه‌ داشته باشد. در همین حال، قیمت BOME بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه قرار دارد که بر احتمال ادامه روند صعودی در کوتاه‌مدت می‌افزاید.

بیت‌کوین‌کش

قیمت بیت‌کوین‌کش طی هفت روز گذشته بیش از ۱۵ درصد افزایش یافته و در معاملات روز دوشنبه، به سقف ماهانه ۴۵۳.۸ دلار دست پیدا کرده است. پس از ثبت این سقف، قیمت تا حدودی اصلاح شده و به ۴۳۷ دلار رسیده است. با این حال، احساسات مثبت همچنان در میان معامله‌گران وجود دارد.

2 4

افزایش شاخص قدرت نسبی (RSI) وجود تمایل صعودی نسبت به این آلتکوین را تأیید می‌کند. این اندیکاتور در حال حاضر در سطح ۶۵.۳۶ قرار دارد که نشان می‌دهد فشار خرید از فروش پیشی گرفته است.

همچنین، شاخص جریان پول چایکین (CMF) روندی صعودی دارد و به ۰.۱۶ رسیده است. بالاتر بودن این شاخص از سطح صفر، جریان ورود سرمایه به بازار را نشان می‌دهد که می‌تواند روند رشد قیمت را تقویت کند. در صورت ادامه روند صعودی، قیمت بیت‌کوین‌کش تا ۴۵۳.۱۰ دلار افزایش خواهد یافت.

آوه

قیمت آوه نیز طی هفت روز گذشته، افزایشی بیش از ۱۴ درصدی داشته و به ۱۰۶.۳۱ دلار رسیده است. در پی این افزایش قیمت، شاخص سود باز معاملات آتی این توکن در هفت روز گذشته با رشدی ۳۶ درصدی، به ۷۶ میلیون دلار افزایش یافته است.

3 3

رشد نرخ فاندینگ ریت آوه همزمان با افزایش قیمت، حاکی از آن است که اکثر معامله‌گران جدید، پوزیشن‌های خرید ایجاد کرده‌اند. این امر سیگنالی صعودی محسوب می‌شود؛ زیرا نشان می‌دهد که بخش زیادی از معامله‌گران به پتانسیل افزایش قیمت امیدوارند.

چنانچه آوه روند صعودی خود را حفظ کند، قیمت آن به سقف دو ماهه یعنی ۱۱۱.۸۶ دلار خواهد رسید. با این حال، در صورتی که فشار فروش جهت کسب سود افزایش یابد، قیمت تا ۱۰۱.۹۸ دلار کاهش خواهد یافت.

منبع:عصرایران

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا