محمدرضا گلزار در چند روز اخیر تک آهنگی به نام منتشر کرد “تو خرابش کردی” منتشر کرد که با واکنش های مختلف همراه شده است جدای از واکنش کاربران در فضای مجازی، این موضوع به رسانه ها نیز کشیده شد و سایت های متعددی مطالبی در مورد این آهنگ یا خود گلزار منتشر کردند که برخی انتقادی و برخی در حمایت از محمدرضا بود. گلزار.

به گزارش عصر ایران مثلا شهروندی آنلاین با عنوان آقای گلزار چرا نظر دادی ما چیزی نگفتیم. وی نوشت: محمدرضا گلزار با انتشار قطعه موسیقی «خراب کردی» با همکاری مهراد جم بار دیگر تیتر یک موسیقی شد؛ موسیقی پر سر و صدایی که عده ای آن را دوست دارند و عده ای آن را مسخره می کنند! با انتشار پوستر این اثر موزیک ویدیو و بازخوردهایی که در کنار تمسخر مخاطبانش دریافت کرد، در پست بعدی و انتشار آهنگ، امکان اظهار نظر طرفداران و منتقدانش را بست و اجازه اظهار نظر درباره این آهنگ را نداد.

این موضوع در شبکه های مجازی جنجال ساز شد و برخی از او پرسیدند که چرا با ساختن داستان هایی درباره موسیقی گلزار اجازه اظهار نظر درباره این آهنگ را به ما نداده است؟ برخی دیگر اقدام او را غیرحرفه ای دانستند و گفتند که یک هنرمند واقعی باید حوصله گوش دادن به حرف مخالفانش را داشته باشد. برخی مخاطبان آهنگ خراب کردی خود گلزار را هم معرفی کرده اند!

به نظر می رسد حجم نقدها به حدی بوده که این بازیگر ظرفیت مدیریت آن را از دست داده است. در همین زمینه برخی خبرگزاری های رسمی نیز با انتشار مطالبی از این خواننده حمایت کردند و از مخاطبان خواستند نسبت به فعالیت خوانندگی این بازیگر با صاعصدر واکنش نشان دهند.

از سوی دیگر خبرگزاری ایسنا با انتشار مقاله ای تحت عنوان برای محمدرضا گلزار؛ مردی که می خواهد همه کاره باشد! جالب است بدانید که محمدرضا گلزار دفاعی نامحسوس داشته است که در بخشی از مقاله ایسنا آمده است:

«درست است که از سال ۱۳۹۷ فعالیت سینمایی محمدرضا گلزار تقریباً متوقف شد، اما او در زمینه مجری گری هم تجربه کرد و در سال ۱۳۹۷ اجرای مسابقه «برنده باش» شبکه سه سیما را بر عهده گرفت. همچنین دومین تجربه اجرای تلویزیونی او بود که در سال 1402 روی آنتن رفت. درست است که اجراهای تلویزیونی او شاهکار نبودند، اما اجرای تلخ و زننده هم نبودند.

اما در این میان نمی توان جنبه ورزشی شخصیت او را نادیده گرفت. گلزار در کنار فعالیت های هنری به ورزش حرفه ای نیز می پردازد تا جایی که در سال 1402 به عضویت هیئت انجمن پارویی و سرپرستی تیم ملی منصوب شد.

طرفی که برای خیلی ها خوشایند است نبود و حضور یک سلبریتی در فدراسیون را زیر سوال می برد!

[..]محمدرضا گلزار در تمام این سال ها هرگاه در عرصه های اجرا، موسیقی و ورزش قدمی برمی داشت، مورد انتقاد منتقدان قرار می گرفت و معمولاً با آغوش باز مورد استقبال قرار نمی گرفت.

اما برای یک بار هم که شده باید تلاش و پشتکار محمدرضا گلزار و حضور هدفمند او در عرصه های مختلف را دید و از او به عنوان فردی پرتلاش که پیام های منفی، ناخوشایند و گاه توهین آمیز را نادیده می گیرد و با قدرت به سمت هدفش می رود قدردانی کرد. به افتخار آقا گلزار!»

محمدرضا گلزار; خرابش کردی یا نه واقعا مشکل همینه؟

گلزار را نمی توان ستاره بازیگری، موسیقی و مجری دانست، اما هر جا که باشد توجه و توجه را به خود جلب می کند.

سال گذشته در مطلبی اشاره کردم که «چه بخواهیم چه نخواهیم رضا گلزار حتی در روز عروسی هم سلبریتی است»، مهمترین ویژگی سلبریتی نامش است که برند است. هیچ فرمول مشخصی وجود ندارد، یک نفر با خودکشی ساختگی و گریه کردن (دانیا جهانبخت)، دیگری با شکستن تابوهای مختلف (امیرتالو) مشهور می شود. یکی مثل گلزار با پکیج خوشگل و موزیک و شایعه و مرز و عروسی و ….

در واقع سلبریتی او فردی است که خودش برند شده است و به همین دلیل حضور نامش در هر کجا و به هر دلیلی قابل توجه است، خبر، حاشیه و توجه را به همراه دارد و طبیعتا در دنیای امروز، تعداد بازدید، لایک ، نظرات و …

چیزی که برای یک سلبریتی مهم است این است که هر از چند گاهی فعالیتی داشته باشد تا توجه بازار را به نام و برند خود جلب کند، حالا این می تواند نشان دادن مراسم روز عروسی یا انتشار یک تک آهنگ باشد که مورد انتقاد بسیاری قرار می گیرد. دارند

برای گلزار این توجه و شنیدن نامش مهم ترین اتفاقی است که بتواند این کار را انجام دهد سرمایه گذاران، تهیه کنندگان تلویزیون و … که مستحق دریافت مبلغی است و البته همیشه طرف های دیگری هم هستند که گلزار را می خواهند و دلیل همه این اتفاقات این است که او فقط یک بازیگر، خواننده، مجری و … نیست، بلکه او یک سلبریتی است

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما