اخبار روز سینما

“رضا عطاران”، سینما و نمایش خانگی را به تسخیر خود درآورد!

رضا عطاران سال گذشته با فیلم «انفرادی» به غیبت طولانی مدت خود از اکران سینما پایان داد و توانست با این کمدی عنوان پرفروش ترین فیلم سال 1401 را از آن خود کند. او در حال حاضر چهار فیلم برای اکران دارد و در حال بازی در یک سریال شبکه خانگی است. آثاری که انتظار می رود با استقبال مردم مواجه شود.

به گزارش پی ام آپ، رضا عطاران بازیگر محبوب دهه اخیر; او سال گذشته پس از سه سال غیبت با فیلم کمدی «انفرادی» به اکران سینما بازگشت. بازگشتی موفق که با فروش 77.5 میلیارد تومانی عنوان دومین فیلم پرفروش تاریخ سینمای ایران را برای او به ارمغان آورد.

عطاران سال گذشته پس از وقفه ای دوباره فعالیت بازیگری خود را آغاز کرد و در پروژه جدید کیانوش عیاری که آن زمان «رکر» نام داشت به ایفای نقش پرداخت. او در این فیلم کمدی که اکنون «ویلای ساحلی» نام دارد در کنار پژمان جمشیدی و ریما رامین فر بازی کرده است. فیلم جدید عطاران مدتی است که به بازار می آید و به عنوان یکی از فیلم های دوم تابستان اکران می شود. با توجه به حضور عیاری و ترکیب بازیگران، پیش بینی می شود «ویلای ساحلی» فروش قابل توجهی داشته باشد.

"رضا عطاران"، سینما و نمایش خانگی را به تسخیر خود درآورد!

رضا عطاران در کنار پژمان جمشیدی و ریما رامینفر در نمایی از فیلم ویلای ساحلی

عطاران به غیر از فیلم «ویلای ساحلی» فیلم کمدی دیگری به نام «قیف» را آماده اکران دارد. این فیلم به کارگردانی محسن امیر یوسفی و تهیه کنندگی سعید ملکان ساخته شده است. رضا عطاران قبل از بازی در فیلم «ویلای ساحلی» در فیلم «قیف» بازی می کرد. او در فیلم «قیف» نقش ویژه و منحصر به فردی دارد. هنوز عکسی از این بازیگر در این فیلم منتشر نشده است. فیلم سینمایی «قیف» به دلیل حجم بالای جلوه های ویژه بصری هنوز آماده اکران نیست اما پیش بینی می شود در نیمه دوم سال آماده اکران شود.

رضا عطاران علاوه بر دو فیلم فوق، فیلم «سیشیلک» را نیز آماده اکران دارد. این ساخته محمدحسین مهدویان پس از نمایش در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر تا حدودی توقیف شده است و بعید است به این زودی ها اکران شود.

فیلم «روشن» به کارگردانی سید روح الله حجازی نیز آماده نمایش است. این فیلم برخلاف سه فیلم دیگر کمدی نیست و در ژانر درام اجتماعی ساخته شده است. عطاران برای بازی در فیلم «روشن» برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد از سی و نهمین جشنواره فیلم فجر شد. «روشن» احتمالا یکی از دومین فیلم های تابستانی خواهد بود.

"رضا عطاران"، سینما و نمایش خانگی را به تسخیر خود درآورد!
رضا عطاران برای بازی در فیلم «روشن» برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد از سی و نهمین جشنواره فیلم فجر شد.

رضا عطاران در این سال ها که بیشتر ستارگان سینما جذب شبکه خانگی شده بودند به اکثر پیشنهادات آنها در این زمینه پاسخ منفی داد و فعالیت خود را روی سینما متمرکز کرد. در سال 1391 در سریال قلب یخی 3 ایفای نقش کرد و پس از آن در هیچ سریالی حضور نداشت. او اواخر دهه 90 قرار بود سریالی برای نماوا کارگردانی کند که تا به حال میسر نشده است. عطاران مدتی است که در تعدادی از شبکه های خانگی به اجرای برنامه می پردازد. این سریال وارد سناریوی فیلمبرداری بی صدا شده است. از آنجایی که بازیگران سریال و پلت فرم تولید هنوز اخبار خود را در رسانه ها منتشر نکرده اند، انتشار اطلاعات دقیق آنها از جمله نام سریال، کارگردان، بازیگران و پلت فرم تولید را به تعویق می اندازیم و غیره تا زمانی که خبر سریال در رسانه ها منتشر شود.

این سریال در کمترین زمان ممکن آماده پخش می شود. با توجه به آماده شدن سریال مذکور، عطاران در ماه های آینده حضور پر رنگی در سینما و شبکه نمایش خانگی خواهد داشت.

گردآوری شده از سایت فیلم نیوز

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا