اخبار روز

آقای قاضی گفت: آدم برای پول گرفتن دروغ می گوید، اما من با افشای دروغ پول می گیرم.

پاسخ به این سوال که اساس و معیارهای مشخص بودجه این دولت و خزانه برای ایجاد مجموعه ای مانند آقای قاضی بر عهده نهادهای نظارتی نظارت بر نحوه هزینه و هزینه های این مجموعه است. ، مناسب بودن بازخورد و تأثیر. با حجم بودجه ای که برای تولید این سریال صرف شده است، چنین پروژه ای را تحلیل کنید.

صرف نظر از ضرورت این امر مهم که متاسفانه در بخش قابل توجهی از تولیدات تلویزیونی و رادیویی مورد غفلت قرار گرفته است، دلیل نگارش این چند خط، تهمت و تهمت منسوب به حقوقدانان در این سریال، روال همیشگی تلویزیون است. این مجموعه و نقد این دو یادداشت منتشر شده است http://khabaronline.ir/xksRhمطالب بخش‌های مختلف این مجموعه بیانگر این ایده است که قاضی خلج فردی قانون‌مدار و مردم‌مدار متعهد به فروتنی و اصول آداب قضایی است. حالا چنین شخصیتی به شریک خود که وکیل است می گوید فرق من و تو همین است شما برای پول درآوردن دروغ می گویید و من برای پول درآوردن دروغ می شناسم!!و سپس پس از سخنان چند لحظه پیش خود به تناقض می پردازد و ادعا می کند که افشای اکاذیب برای رسیدن به عدالت است. پس معلوم نیست قاضی برای پول درآوردن دروغ میگه یا عدالت؟؟!!

پارادوکسی که در این سکانس (طرح) مشاهده می شود، گواهی بر کیفیت این مجموعه و اعتقاد تولیدکنندگان آن به رسالت اطلاع رسانی به مردم است.

اینکه شخص مومن در مقام قاضی بدون توجه به دیگرانی که طبق قانون و اصول آیین دادرسی در مقام وکالت قاضی محسوب می شوند، چه نوع انصاف و نگاه بی طرفانه ای را متهم می کند. تعرفه وکالت هماهنگ با؟

مدتهاست که در جامعه حقوقی در مقابل انتقاد مغرضانه و سیاه شدن چهره وکیل مثلا در رسانه ملی و همچنین در مقابل هجمه ها و توهین های گاه و بیگاه مخالفان و وکیل، سیاست سکوت وجود دارد. اعضای آنها تنها نهاد مدنی در کشور، مدافعان حقوق کشور است. آنان بدون توجه به اکاذیب منتشر شده در رسانه ها، قانون و تلاش برای احیای عدالت، برای انجام وظایف حرفه ای خود و انجام وظایف ذاتی کانون وکلا به پا می خیزند، بنابراین در این مسیر پرتلاطم فرار کرده، مشکلی ندارد. هجمه ها و چالش ها را بی ارزش دانسته و تا پایان عمر به عهد خود با مردم وفادار خواهد بود.

وکلا یاد می‌گیرند که از هزینه‌های تحمیلی نترسند، زیرا آنها به عنوان سربازان عدالت بر مواضع قانونی خود و شرایط قولنامه وکیل برای رسیدن به آرمان‌های عدالت خود پافشاری می‌کنند. حوادث و رویدادهای مهم را نپذیرفته اند یک لحظه مصلحت و سکوت را فدای مردم و حقوق ملت کنند و به همین دلیل مفتخریم که تنها نهاد مدنی که در دفاع از حقوق مردم در کنار مردم ایستاده است. اعضای کانون وکلا بودند.

فارغ از اینکه برخی از اهالی رسانه یا برخی از تهیه کنندگان و عوامل فعال در تلویزیون مدعی هستند که ساخت سریال مشکل دارد. وکلا برای پول درآوردن دروغ می گویند اما این ادعای نادرست نمونه ای از رفتار خودشان است. آنها برای رسیدن به اهداف ناپسند خود، بدون کوچکترین تعهدی، هر وسیله ای را توجیه می کنند و به همین دلیل آنچه را که لایق آن هستند، به وکیل نسبت می دهند و در این میان، با رفتارهای عوام فریبانه و عوام فریبانه، مخاطبان تلویزیون کمتر و کمتر می شوند تا به سریال های بی محتوا رنگ و درخشش بدهند.

در نهایت می خواست نویسندگان مجموعه آقای قاضی در رفتار و گفتار خود راستگو باشند. امیدوارم محتوای مجموعه به سمتی سوق داده شود که روز به روز بر تعداد مخاطبان آن افزوده شود و در عین حال بودجه کشور در مسیر درستی هزینه شود.

وکیل-شیراز

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا