اخبار روز

آقای رسایی! کاش به جای مجلس می رفتی مسجد سپهسالار. کسانی که در جریان تبلیغات انتخاباتی از بیت مال سوء استفاده کردند به دلیل اجرای نهج البلاغه شکست خواهند خورد.

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، حمید رسایی نماینده جبهه پایداری در شورای اسلامی با اشاره به نهج البلاغه خوانی بود. پزشکیان ایشان در جلسه دفاعیه وزرای پیشنهادی خاطره ای از مرحوم مدرس در شورای ملی نقل کردند که ظاهراً یک روحانی در مجلس نماز خوانده بود و مدرس گفته بود: اینجا مجلس است. مرحوم سپه سالار دو ساختمان ساخت یکی مسجد سپهسالار و آن دیگر مجلس است و جای نماز نیست.

عصر ایران نوشت: بله! حق با استاد بود و جلسه جای دعا نیست. اما مقایسه روضه و نهج البلاغه متفاوت است که به آن مغالطه مثل مظلوم نیز گفته می شود که البته عده ای در آن صاحب نظر هستند. روضه گریه بر مصائب اهل بیت علیهم السلام احساسی است و نهج البلاغه کتاب دستورات حکومتی است که قرار بود 45 سال پیش در ایران اجرا شود، اما نادیده گرفته نشد. اما کار به جایی رسیده است که نماینده مجلس عصبانی است و هشدار می دهد که رئیس جمهور اسلامی ایران دو جمله از نهج البلاغه در مجلس جمهوری اسلامی ایران گفت!

ما به وسعت کاری نداریم، اما واقعیت این است که بیت المال حتی اگر کلبه زن شده باشد، در صورت اجرای عبرت های حکومت علی(ع) بازیابی می شود. بنابراین کسانی که با پول خزانه دولت به هزاران رسیده اند، وام هایی گرفته اند که بازپرداخت نشده است یا در تبلیغات انتخاباتی خود برای ریاست جمهوری یا مجلس از بیت المال سوء استفاده کرده اند، حتی اگر خود را بسیار متدین نشان دهند. قطعاً توسط نهج البلاغه عذاب خواهد شد.

همچنین کاش رسایی به مسجد سپه سالار می رفت و به جای مجلس در همان میدان بهارستان نماز می خواند.

اغراق نیست!

27218

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا