آغاز کار لوکانو با دو مدل بنزینی و هیبرید در بازار ایران

لوکانو به عنوان جدیدترین برند خودروسازی امروز طی مراسمی محصولات هیبریدی و بنزینی خود را وارد بازار ایران خواهد کرد.

اطلاعات جدید حاکی از آن است که لوکانو به عنوان جدیدترین برند خودروسازی بازار ایران، امروز طی مراسمی در هتل اسپیناس پالاس، محصولات خود را برای بازار کشور عرضه خواهد کرد. نکته جالب اینجاست که در این مراسم از 3 محصول رونمایی و سه مدل لوکانو L7 نسخه هیبریدی L7 و لوکانو L8 ارائه خواهد شد. این مراسم با حضور مقامات ارشد و شخصیت های برجسته برگزار می شود و محصولات به صورت رسمی معرفی می شوند و اطلاعات ورود آنها به بازار نیز مشخص می شود. پیش از این بیلبوردهای لوکانو را در سطح شهر دیده بودیم و مشخص بود که شروع فعالیت این برند نزدیک است و امروز لوکانو به صورت رسمی به بازار ایران اضافه می شود و به زودی شاهد عرضه محصولات آن در بازار خواهیم بود. . در زیر می توانید معرفی لوکانوس 7 را بخوانید.

مشخصات و معرفی Lucano L7

لوکانوس L7 این خودرو مجهز به موتور 1.6 لیتری توربوشارژ TGDi است. این موتور چهار سیلندر بنزینی قدرتی برابر با 197 دارد اسب بخار و 290 نیوتن متر گشتاور از طریق گیربکس کلاچ دوبل روغن را به چرخ ها می فرستد. این خودرو دارای سیستم چهار چرخ محرک و قابلیت ارسال نیرو به تمامی چرخ ها (AWD) می باشد.

هشدار خروج از خط و خروج از خط، رادار برخورد از عقب، تشخیص نقطه کور، کمک بین خطوط، سیستم کمکی ترافیکی (TJA) کروز کنترل پرتوهای خودکار هوشمند، هشدار برخورد از جلو، ترمز اضطراری خودکار، کنترل پایداری و کنترل کشش، سیستم کنترل سرعت خودرو در پایین، 6 کیسه هوادوربین 360 درجه، تنظیم برقی صندلی جلو با سرمایش و گرمایش صندلی، فشار باد لاستیک را کنترل کنیدجک برقی در صندوق عقب با سنسور پا، چندرسانه‌ای لمسی، ورود بدون کلید و استارت با دکمه. ترمز دستی برقی و نگه داشتن خودکار سقف کشویی برقی، سیستم استارت/استاپ و… از جمله مهم ترین گزینه های تجهیزات افراد 7 برای بازار ایران در نظر گرفته شده اند.

منبع:آخرخودرو

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما