آغاز پیش فروش عادی کشنده تک‌ محور J6

سیبا موتور پیش فروش عادی کشنده تک محور J6P-460 FAW را با قیمت نامشخص از تاریخ 1 آغاز کرد. آبان این ماه اعلام شد.

شرکت سیبا موتور از ساعت 10 صبح روز سه شنبه طرح پیش فروش عادی کشنده تک محور J6 را از طریق نمایندگی های مجاز این شرکت آغاز می کند. آبان کلید فشار داده می شود. این طرح تا ساعت 16 روز یکشنبه سیزدهم آبان ماه یا تا زمانی که ظرفیت تکمیل شود.
تراکتور تک محور موتور سیبا در این طرح با مدل 1403 و رنگ سفید در هفته دوم بهمن در این ماه به خریداران تحویل داده می شود و از خریداران 9 درصد سود انصراف سالانه، 12 درصد سود مشارکت سالانه و 2.5 درصد جریمه دیرکرد دریافت می شود.
در این طرح تراکتور تک محور J6 با پیش پرداخت 2,430,295,500 تومان قابل پیش خرید است. در این طرح ثبت نام و شماره گذاری به نام خریدار انجام می شود و هرگونه کد ملی یا شناسنامه ملی نیز مجاز به ثبت دستگاه کشنده خواهد بود.

آغاز پیش فروش عادی کشنده تک‌ محور J6

مشخصات فنی تراکتور تک محور J6P-460 FAW

جرثقیل FAW با موتور قدرتمند 11050 سی سی ساختاری قوی و قابل اعتماد را تضمین می کند. این کامیون دارای موتور 6 سیلندر خطی و فناوری تزریق مستقیم به همراه توربوشارژر و اینترکولر عملکرد بی نظیری را در اختیار شما قرار می دهد. کشنده Faw Tech 460 با حداکثر قدرت 460 اسب بخار در 1900 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 2200 نیوتن متر قدرت پایداری را در اختیار شما قرار می دهد و برای انجام ماموریت های سنگین و پیچیده آماده است. تراکتور فاو 460 دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 و سیستم کاهش آلایندگی کاتالیست هوشمند (SCR) است که علاوه بر افزایش بازده اقتصادی، به حفظ محیط زیست نیز متعهد است. در قسمت سیستم تامین سوخت، تراکتور تک محور Faw 460 مجهز به انژکتور کانالی مشترک از بوش آلمان است که کارایی و راندمان سوخت بالاتری را تضمین می کند.
متقاضیان می توانند برای خرید تراکتور فاو به نمایندگی های مجاز سیبا موتور در سراسر کشور مراجعه کنند.

همچنین می توانید برای اطلاع و مشخصات فنی محصولات سیبا موتور به سایت گروه مراجعه کنید. بهمن به سایت www.bahman.ir مراجعه کنید.

منبع:آخرخودرو

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما