آغاز پیش‌ ثبت‌نام فروش نقدی-اعتباری ون باری اینرودز

بهمن راننده از آغاز مرحله پیش ثبت نام پیشنهاد اعتبار نقدی اینرودز وان باری با مشارکت بانک قرض الحسنه. مهر ایران آن را در 26 اکتبر اعلام کرد.

طبق یادداشت شرکت. بهمن موتور و بانک قرض الحسنه مهر پیش ثبت نام پیشنهاد نقدی اعتباری ایران، اینروادز وان باری از ساعت 10 صبح روز پنجشنبه 5 مهر آغاز و تا ساعت 24 صبح روز دوشنبه 9 مهر ادامه خواهد داشت.
طرح پیش ثبت نام که به صورت اینترنتی و از تاریخ قبل در سایت فروش گروه انجام می شود. بهمن در دسترس متقاضیان وانت اینرودز به آدرس www.bahman.iranecar.com قرار خواهد گرفت.
بر اساس این گزارش، تسهیلاتی برای خرید وانت بار اینرودز بر اساس شرایط و ضوابط، بخشنامه ها و دستورالعمل های بانک مرکزی در اختیار متقاضیان قرار می گیرد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.
قیمت وانت بار اینرودز در این طرح 957 میلیون و 488 هزار تومان است و متقاضی در مرحله اول باید 390 میلیون تومان نقدا پرداخت کند.
دو پیش پرداخت بعدی از طریق تسهیلات بانک قرض الحسنه انجام می شود مهر ایران 400 میلیون تومان با کارمزد 4 درصد و مابقی برای بهمن موتور به مبلغ 167 میلیون و 488 هزار تومان با سود 23 درصد پذیرفته شده است.
وانت اینرودز مدل 1403 پس از انجام مراحل خرید خودرو حداکثر تا 30 روز کاری به متقاضیان تحویل داده می شود.
لازم به ذکر است اولین پرداخت در زمان تماس و پس از تایید اعتبار مشتری توسط بانک انجام خواهد شد.
بازپرداخت 400 میلیون تومان اعتبار از بانک قرض الحسنه مهر ایران در 36 ماهه به 12 میلیون و 121 هزار و 200 تومان می رسد. تسهیلات نیز اعطا شد بهمن موتور طی 24 ماه از طریق 8 چک از متقاضی دریافت می شود. مبلغ هر قسط 28 میلیون و 696 هزار و 500 تومان است.

آغاز پیش‌ ثبت‌نام فروش نقدی-اعتباری ون باری اینرودز

معرفی Van Inroads

وانت باری نفوذی بهمن موتور یکی از وانت بارهای صفر کیلومتر بازار ایران است که با هدف پرکردن خلأ خودرویی با ظرفیت فعالیت در شبکه توزیع کالاهای شهری و مویرگی و در مدت زمان کوتاهی وارد بازار شد. . مدتی پس از معرفی و عرضه رسمی، توانست سهم بازار خوبی را در این بخش به دست آورد. Inroads یک ون بار با ویژگی های مختلف است که می تواند نیازهای مشاغل مختلف را برآورده کند.
چیزی که فضای خالی وانت باری اینرودز را بیش از پیش نمایان می کرد، نیاز شرکت ها به یک خودروی کم مصرف، با ابعاد کوچک و قابلیت تردد آسان در خیابان های شلوغ شهرهای بزرگ، علاوه بر امکانات رفاهی و ایمنی کافی بود ، که عرضه وانت بار اینروادز توانسته این فاصله را جبران کند.

مشخصات فنی و ویژگی های وانت Inroads

وانت باری Inroads دارای موتور قدرتمند 1.5 لیتری با حداکثر قدرت 105 اسب بخار و حداکثر گشتاور 140 (نیوتن متر) و گیربکس 5 سرعته دستی است. وانت باری نفوذی یکی یکی از بهترین وانت های صفر کیلومتر موجود در بازار ایران است که با استاندارد آلایندگی یورو 5 تولید و عرضه می شود. یک تسمه تایم، بنابراین می تواند تا 400000 کیلومتر را با حداقل استهلاک طی کند.
از عناصر رفاهی و ایمنی وانت بار اینرودز می توان به فرمان برقی، سیستم پایش فشار باد لاستیک ها (TPMS)، 2 ایربگ، دوربین عقب، سیستم مالتی مدیا 9 اینچی و … اشاره کرد.

ویژگی های Inroads Cargo Van

وانت باری اینرودز در ایران تولید می‌شود، اگرچه محصول مناسب همیشه در این بخش کم بوده است. وانت باری نفوذی یکی یکی از خودروهای موجود در بازار است که نه تنها مورد استقبال شرکت های مختلف قرار گرفته است، بلکه سایر خودروسازان نیز این خودرو را برای شبکه خدمات پس از فروش خود انتخاب کرده اند که نشان از ظرفیت بالای این خودرو دارد.
نکته مهم در مورد وانت اینرودز این است که می توان از آن برای مصارف مختلف پس از خرید محصول در بهمن موتور وجود دارد و خریداران می توانند با توجه به نیاز خود، فضای داخلی وانت باری اینرودز را تغییر داده و آن را با نیاز کاری خود تطبیق دهند.
استقبال از وانت باری اینرودز به همین جا ختم نمی شود چرا که این خودرو توانسته جای خالی یک وسیله نقلیه مناسب برای سفرهای سبک در طبیعت و موتورخانه ها را پر کند.
وانت بار Inroads به دلیل قیمت مناسب و شرایط فروش متنوع در ماه های اخیر یکی یکی از اولین گزینه ها برای دوستداران طبیعت، کمپ زدن با کمپر است.
متقاضیان خرید وانت بار اینرودز در طرح اعتبار نقدی باید برای پیش ثبت نام به سایت فروش گروه مراجعه کنند. بهمن به www.bahman.iranecar.com مراجعه کنید.
مشخصات فنی رسمی و اطلاعات محصول در سایت گروه. بهمن در سایت www.bahman.ir برای کسانی که قصد خرید وانت بار اینرودز را دارند موجود است.

منبع:آخرخودرو

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما