اخبار روز

آغاز پرداخت 35 میلیون وام بازنشستگان به فرزندان بازنشستگان

وام های بازنشستگان، وام های کم بهره دولتی است. دولت سعی می کند با بازپرداخت وام بازنشستگان، بخش کوچکی از مشکلات مالی بازنشستگان را پوشش دهد. دور جدید ثبت نام وام بازنشستگی با شرایط ویژه آغاز شد. خبر جالب صندوق بازنشستگی در مورد واریز تراز جدید وام برای بازنشستگان با مستمری بگیران محترم می خوانیم.

آغاز پرداخت وام مستمری بگیران بانک ملی به مناسبت عید سعید فطر

بازنشستگان واجد شرایط صندوق فولاد می توانند از همان روز اول این کار را انجام دهند اردیبهشت ماه برای اخذ وام الکترونیکی در ماه 1403 در سایت صندوق به نشانی www.irsbf.ir ثبت نام کنید.

معاون توسعه و مدیریت منابع صندوق بازنشستگی فولاد از تفاهم نامه این صندوق و بانک ملی برای پرداخت وام ضروری ۲۰ میلیون تومانی به بازنشستگان این صندوق خبر داد.

یدالله رشیدی ضمن تبریک عید سعید فطر گفت: با پیگیری های انجام شده تفاهم نامه ای با بانک ملی منعقد شد تا حدود 29 هزار مستمری بگیری که حساب های قانونی آنها نزد بانک ملی نگهداری می شود بتوانند 20 میلیون وام ضروری دریافت کنند. تومان با کارمزد 4 درصد و نرخ 24 ماهه.

وی افزود: بازنشستگان واجد شرایط می توانند از روز اول شروع کنند اردیبهشت ماه برای اخذ وام الکترونیکی در ماه 1403 در سایت صندوق به نشانی www.irsbf.ir ثبت نام کنید.

پرداخت وام بازنشستگان به مبلغ 35 میلیون تومان به فرزندان مستمری بگیران

صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: دو هزار یارانه ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری به مبلغ 35 میلیون تومان با همکاری بانک صادرات ایران پرداخت شد.

تسهیلات ازدواج فرزندان مستمری بگیران و سربازان وظیفه کشوری به مبلغ 2000 و 35 میلیون تومان با کارمزد سالانه 4 درصد و اقساط 36 ماهه به حساب مستمری بگیران واجد شرایط واریز شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری با اعلام پرداخت ششمین قسط از وام 30 میلیون تومانی 32 هزار مستمری بگیر کشوری واجد شرایط، گفت: این تسهیلات 30 میلیون تومان، 36 اقساط ماهانه و ماهانه برای مشمولان است. بازنشستگان شرایط در قالب یک برنامه زمان بندی ذخیره می شود.

به گفته جعفر امیرآبادی زاده، این وام ضروری بازنشستگان کشوری است یکی یکی از مزایای اجتماعی و تسهیلات مالی صندوق بازنشستگی کشوری است که برای بهبود معیشت مستمری بگیران به مبلغ 30 میلیون تومان و در اقساط 36 ماهه با نرخ سود 4 درصد پرداخت می شود. حساب های صاحبان آن

وام بازنشستگان افزایش یافت ثبت نام وام 30 میلیونی با کارمزد 4 درصد

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان تهران درباره افزایش وام بازنشستگی در سال 1403 توضیح داد.

علی دهقانکیا رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان تهران در خصوص وام بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: در سال 1402 میزان وام بازنشستگان از 12 میلیون تومان در سال 1401 به 20 میلیون تومان افزایش یافت.

وی افزود: وام مذکور با کارمزد 4 درصد و بدون بهره به مستمری بگیران پرداخت می شود.

دهقانکیا در خصوص نحوه ثبت نام و اخذ وام مستمری بگیران گفت: مستمری بگیران می توانند با مراجعه به سایت مراکز بازنشستگی هر استان نسبت به ثبت نام اقدام و سپس نسبت به اخذ وام تعیین شده اقدام کنند.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان تهران در رابطه با افزایش وام بازنشستگی در سال 1403 گفت: این موضوع در هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی مطرح شده و احتمال افزایش وام بازنشستگی وجود دارد.

وی در خصوص میزان افزایش اعتبار گفت: پیش بینی می شود اعتبار مستمری بگیران تامین اجتماعی از 20 میلیون به 30 میلیون افزایش یابد.

صندوق بازنشستگی کشور به عنوان صندوق بیمه دوم، خدمات گسترده ای را در بخش های مختلف ارائه می کند. منابع مالی این صندوق برای مشمولان شامل وام ازدواج، وام ضروری و حمایت از پایان نامه های دانشجویی بازنشستگان و فرزندان آنها (همپاد) و خدمات اجتماعی و تفریحی است.

صندوق بازنشستگی کشوری تا پایان شهریور 1402 نشان دهنده وجود یک میلیون و 641 هزار و 340 نفر از جامعه مستمری بگیران و حقوق بگیران تحت پوشش این صندوق است که از این تعداد یک میلیون و 327 هزار و 975 مستمری بگیر، 13 هزار و 225 معلول، 61 هزار و 991 کارگر متوفی و ​​238 هزار و 149 نفر. مستمری بگیران فوت شده هستند.

کسورپرداز در حال حاضر 14 وزارتخانه مانند آموزش و پرورش، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دادگستری، علوم، تحقیقات و فناوری، امور اقتصادی و دارایی، زمین، جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی را در اختیار دارد. فرهنگ و رهبری اسلامی، سیاست خارجی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، صنعت، معدن و تجارت، نیروها و نهادهایی مانند قوه قضائیه، نهاد ریاست جمهوری، شورای اسلامی و سایر نهادها از صندوق بازنشستگی کشوری دریافت و تحت پوشش قرار می گیرند.

یکی یکی از خدمات صندوق بازنشستگی، تسهیلات ملی است که شامل وام ازدواج، وام ضروری و حمایت از فارغ التحصیلی بازنشستگان و فرزندان آنها (همپاد) می شود.

به منظور ارائه خدمات حمایتی به مستمری بگیران این صندوق با هماهنگی بانک صادرات ایران، صندوق بازنشستگی کشوری از تاریخ آخرین مرحله ثبت نام قبلی (1400/5/20) مستمری بگیران و همسرانی که فرزندان آنها پس از تاریخ مذکور (1398/01/01) متاهل و ثبت نام شده اند و متقاضیان می توانند در صورت داشتن تاریخ ازدواج (1398/01/01) با درگاه خدمات الکترونیکی به آدرس www.sabasrm.ir و www.cspf.ir تماس حاصل نمایند. از سال 2019، شما ثبت نام کرده و مدارک اصلی مورد نیاز را بارگذاری خواهید کرد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا