اخبار روز

آغاز پرداخت معوقات مستمری بگیران تامین اجتماعی بر اساس این فرمول


به گزارش مانیبان، جزئیات گزینه طلای بازنشستگان خردادماه به شرح زیر است:

اعتبار سفر 5 میلیون تومانی بازنشستگان در اولین ماه دولت چهاردهم. معاینه پزشکی سالانه رایگان برای همه اعضای خانواده بازنشستگان بالای 30 سال.

در کوتاه مدت: افزایش 2.5 میلیون تومبی حقوق کارگران در نیمه دوم سال 1403 با توافق بازرگانان با هدف افزایش قدرت خرید کارگران عزیز و خروج از رکود.

کوتاه مدت: افزایش 30 درصدی خطوط سرمایه در گردش به شرکت ها برای جبران افزایش هزینه های تولید

پیشرفت ایران نیازمند همکاری مشترک کارگران، کارفرمایان و دولت مردان است و بسترسازی این همکاری و هم افزایی وظیفه دولت آینده است.

تفاوت، بقیه، بقیه فروردین ماه بلافاصله پس از اتمام واریز حقوق. خرداد ماه به صورت جداگانه به حساب مستمری بگیران عزیز واریز خواهد شد.

افزایش حقوق سالانه بازنشستگان

افزایش حقوق سالانه مستمری بگیران ممتاز این سازمان پس از تعیین و تصویب میزان افزایش سالانه توسط هیات محترم وزیران و ابلاغ مصوبه مربوطه، به ترتیب هر سال اجرا خواهد شد. طبق اطلاعیه قبلی سازمان تامین اجتماعی حقوق مستمری بگیران در اردیبهشت ماه ماه بعد از اعمال افزایش سالانه محاسبه و پرداخت شد و واریز حقوق خرداد ماه نیز به همین ترتیب است. اردیبهشت ماه ماه طبق روال معمول و بر اساس حروف الفبا واریز می شود.

بیشتر بخوانید: تعدیل حقوق بازنشستگان چه زمانی اجرا می شود؟

در نتیجه طبق برنامه پس از پرداخت کامل مستمری به مستمری بگیران اطلاع می‌دهد. خرداد ماهی که طبق برنامه انجام می شود، تفاوت. فروردین ماه بلافاصله پس از اتمام واریز حقوق. خرداد ماه به صورت جداگانه به حساب مستمری بگیران عزیز واریز خواهد شد.

در چند روز گذشته حقوق و دستمزد. خرداد ماه به همراه معوقات فروردین ماه بازنشستگان تامین اجتماعی صادر و در سامانه مربوطه بارگذاری شد.

بر اساس اظهارات مدیران سازمان تامین اجتماعی، معوقات فروردین ماه کارگران بازنشسته با حقوق. خرداد پرداخت خواهد شد. حقوق بازنشستگان از بیستم خرداد ماه بر اساس حروف الفبا و تابلوی اعلانات سازمان شروع می شود.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا