اخبار روز سینما

آغاز فیلمبرداری فصل سوم سریال Euphoria از ژانویه 2025

بر اساس اعلام شبکه‌ی اچ‌بی‌او، فیلمبرداری فصل سوم سریال Euphoria از ژانویه‌ی 2025 با بازگشت تمامی بازیگران اصلی آغاز خواهد شد.

«فرانچسکا اورسی»، معاون اجرایی بخش برنامه‌ریزی شبکه اچ‌بی‌او (HBO) و رئیس بخش سریال‌ها و فیلم‌های درام این شبکه، شب گذشته به ورایتی گفت که بسیار هیجان‌زده است که در ژانویه تولید فصل سوم Euphoria را آغاز می‌کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


فیلمبرداری فصل سوم سریال Euphoria از ژانویه 2025 آغاز خواهد شد

صحبت‌های «فرانچسکا اورسی» به این معنی بود که فیلمبرداری فصل سوم سریال سرخوشی تقریباً سه سال پس از پخش فصل دوم آغاز خواهد شد. اچ‌بی‌او در ابتدا در مارس 2024 اعلام کرد که تولید فصل جدید به تعویق افتاده است.

بازیگران اصلی «یوفوریا» شامل «زِندایا»، «سیدنی سوئینی»، «جیکوب الوردی»، «هانتر شفر»، «استورم رید»، «الکسا دمی» و «اریک دین» هستند. «انگس کلود» که با بازی در نقش «فز» به شهرت رسیده بود، در ژوئیه 2023 در سن 25 سالگی درگذشت و حالا باید دید که نویسندگان چگونه به کار او در سریال پایان خواهند داد. در همین حال، برخی از بازیگران از جمله «باربی فریرا» اعلام کرده‌اند که برای فصل جدید به سریال بازنمی‌گردند.

فصل سوم سریال Euphoria

علاوه بر رتبه‌بندی عالی، سریال یوفوریا ثابت کرده که رقیب قدرتمندی برای اچ‌بی‌او در زمینه جوایز است. تا به امروز، این سریال 25 نامزدی امی دریافت کرده که حاصل آن 9 برد بوده است. از جمله‌ی این بردها می‌توان به دو جایزه‌ی بهترین بازیگر زن نقش اول در سریال درام برای «زِندایا» و یک جایزه برای «کلمین دامینگو» برای بهترین بازیگر مهمان مرد در سریال درام اشاره کرد. «لِوینسون» نیز برای کارگردانی قسمت ایستاده مثل مرغ مگس‌خوار در فصل دوم، جایزه‌ی انجمن کارگردانان آمریکا (DGA) را دریافت کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال Euphoria چیست؟ آیا دو فصل ابتدایی این سریال را دیده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Variety

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا