اخبار روز

آغاز فروش بلیت اربعین در این مسیر مهم/ جزئیات فروش و قیمت بلیت


به گزارش مانیبان، به دلیل نبود وسایل نقلیه عمومی برای زائران اربعین، بلیط مستقیم اتوبوس تهران و قم به مقصد نجف ارائه می شود.

فارس نوشت: 400 اتوبوس عراقی زائران اربعین را مستقیماً از ایران به نجف منتقل می کنند. این را رضا نفیسی دبیر کمیته حمل و نقل ستاد اربعین اعلام کرد. در ایام اربعین به دلیل افزایش تقاضا به 9 هزار دستگاه اتوبوس نیاز است اما حدود 7 هزار اتوبوس در کشور برای حمل و نقل درون شهری وجود دارد. با مسافتی بیش از 500 کیلومتر. جواد هدایتی، مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین المللی سازمان راهداری می گوید: «اتوبوس های عراقی از تهران و قم زائران را مستقیماً به نجف می برند» و تلاش می کنیم این سفرها را از استان های دیگر نیز برقرار کنیم. این در حالی است که برخی از زائران هنوز موفق به خرید بلیت اتوبوس به مرزها نشده اند.

400 دستگاه اتوبوس عراقی سال گذشته زائران اربعین را از تهران، قم و اصفهان به صورت مستقیم به نجف با هزینه یک میلیون و 950 هزار تومان منتقل کردند.

اختاز نیوز: فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی تاکید کرد: اتباع متقاضی زیارت اربعین باید دفترچه خادم را از دفاتر رسمی تهیه کنند و به هیچ زائری در مبادی مرزی دفترچه خادم ارائه نمی شود.

امسال قیمت این اتوبوس ها 2 میلیون و 600 هزار تومان است. زائران از امروز هفدهم می توانند این بلیت را تهیه کنند مرداد از طریق پایگاه های معتبر و مجاز فروش بلیت در کشور اقدام کنید. ستاد اربعین تلاش می کند «زائرانی که با این اتوبوس ها تردد می کنند، برای بررسی گذرنامه خود در مرز مهران صف نبندند».


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا