اخبار روز

آغاز ثبت نام وام 5 میلیونی یارانه ای با کارت یارانه ای برای همه افراد

وام یارانه ای یکی از جدیدترین وام های دولت برای اقشار کم درآمد جامعه است. وام یارانه ای قرض الحسنه و ضمانت آن کارت یارانه سرپرست خانوار می باشد. شرایط فعلی دریافت وام یارانه ای را می خوانیم.

با نزدیک شدن به عید سعید فطر برخی منابع خبری از ارائه وام تضمینی یارانه ای خبر دادند. اما آیا این خبر صحت دارد؟ در ادامه به این موضوع می پردازیم و در عین حال توضیح می دهیم که وام یارانه ای چیست.

1403 سپرده وام یارانه ای برای همه دهک ها امروز

افرادی که قصد راه اندازی کسب و کار خود را دارند و یا تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی هستند و در بانک توسعه تعاون حساب دارند می توانند برای طرح تسهیلات «مائده» اقدام کنند.

هرکسی که می خواهد از بانک تعاون وام 300 میلیون تومانی بگیرد باید سپرده قرض الحسنه پرداخت کند و حساب متوسطی با مدت سه تا شش ماه افتتاح کند. پس از ایجاد یک حساب جاری مناسب، باید ضامن رسمی به بانک ارائه شود. برای دریافت این فرصت، البته مدرک کار نیز لازم است.

این گزینه به صورت قرض الحسنه ارائه می شود و کارمزد آن بین صفر تا چهار درصد متغیر است. مردم حق دارند اقساط این وام را حداکثر تا 60 ماه پرداخت کنند. لازم به ذکر است شرکت های دانش بنیان نیز می توانند چنین تسهیلاتی دریافت کنند و سقف این وام برای آنها به 750 میلیون تومان افزایش می یابد.

با توجه به شرایط اعلام شده، نرخ کارمزد چهار درصد و دوره اقساط پنج ساله، هر فرد پس از دریافت این وام باید ماهانه 5 میلیون و 454 هزار و 545 تومان پرداخت کند. سود کل این تسهیلات 36 میلیون تومان و مبلغ وام و سود آن 336 میلیون و 300 هزار تومان است.

بانک توسعه تعاون با اهدافی چون تشویق و تقویت اشخاص حقیقی و حقوقی به سرمایه گذاری در تعاونی ها و همچنین نوآوری و اختراع در زمینه موسسات مالی تعاونی و توسعه فرآیندهای کاری و تخصصی، حمایت مالی و اعتباری از واگذاری فعالیت ها و کاهش شرکت ها از بخش دولتی به بخش یک سازمان مردم نهاد با اولویت تعاونی ها و…

شرایط دریافت وام یارانه ای 80 میلیون تومانی از دولت

وام تولد سال 1403 نسبت به سال قبل تغییراتی از قبیل افزایش مبلغ و ابطال کارت پایان خدمت یکی این یکی از شرایط دریافت وام است.

براساس اعلام بانک مرکزی، مشمولان وام باروری والدین فرزندان اول هستند. فروردین از سال 1400 اقساط با یک دوره استراحت شش ماهه شروع می شود. ضمناً کارمزد این وام سالانه چهار درصد است.

وثیقه مورد نیاز برای دریافت این وام عبارتند از: یکی در مواردی که حساب یارانه، سهام یا سفته وجود داشته باشد، یک نفر ضامن و یک نفر نسبی درجه یک می شود.

ضمناً برای دریافت این وام نیازی به داشتن کارت بازنشستگی نیست.

مبلغ وام یارانه ای و مدت بازپرداخت آن

بازپرداخت اقساط وام فرزند سال 1403 بر اساس مبلغ دریافتی محاسبه می شود.

بر این اساس مبلغ وام کودک 1403 برای فرزند اول (سه ساله) 40 میلیون تومان، فرزند دوم (چهار ساله) 80 میلیون تومان، فرزند سوم (پنج ساله) 120 میلیون تومان است. . 150 میلیون تومان برای فرزند چهارم (شش ساله) و فرزند پنجم 200 میلیون تومان با بازپرداخت هفت ساله در نظر گرفته شده است.

والدین برای دریافت این وام می توانند ابتدا در سامانه بانک مرکزی به نشانی www.ve.cbi.ir ثبت نام کنند و در مرحله دوم کد رهگیری را از سامانه دریافت کنند.

متقاضیان پس از دریافت کد رهگیری 12 روز فرصت دارند تا با بانک تماس بگیرند. متقاضیان پس از دریافت کد رهگیری 60 روز فرصت دارند مدارک مورد نیاز را ارسال کنند.

وام یارانه ای یکی این یکی از وام هایی است که بانک ها به دریافت کنندگان منابع مالی می دهند. بنابراین کلیه دریافت کنندگان وام دارای کارت سرمایه می توانند به صورت آنلاین برای دریافت وام اقدام کنند. وام یارانه ای نیاز به ضامن ندارد و شما می توانید با کمک نقدی سرپرست خانوار این وام را دریافت کنید. این وام ها به تایید بانک مرکزی رسیده است. ثبت نام اینترنتی وام یارانه ای انواع مختلفی دارد که از آن جمله می توان به وام 5 میلیونی یارانه ای، قرض الحسنه اشاره کرد. وام 200 میلیونی، 10 میلیونی یارانه ای و … که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

انواع مختلفی از وام های یارانه ای وجود دارد. در زیر می توانید با انواع وام با کارت یارانه ای آشنا شوید:

انواع وام های یارانه ای:

وام 5 میلیونی

10 میلیون وام

2 میلیون وام

200 میلیون وام

وام یارانه ای اربعین

ثبت نام وام تبلیغاتی 5 میلیونی با کارت تبلیغاتی

وام هایی که تحت عنوان وام توسعه پرداخت می شوند معمولاً نیازی به قرارداد با بانک ندارند. کافی بود متقاضیان کد کشوری خود را به همراه شماره تلفن همراه اصلی خود به شماره 6369 وزارت امور اجتماعی ارسال کنند. پس از ارسال کد کشور به شماره ذکر شده، پیامکی با عنوان «فرآیند با موفقیت انجام شد» دریافت کردند.

بر اساس اعلام بانک مرکزی، تمامی بانک ها می توانند وام های کم بهره را برای مشتریان خود در نظر بگیرند. هر بانکی به مشتریان و دارندگان حساب های بانکی خود بسته به شرایط و گزینه هایشان وام های کم بهره ارائه می دهد. بنابراین برای اطلاع از نحوه دریافت وام با کارت تبلیغاتی با بانک خود تماس بگیرید و اطلاعات لازم را دریافت کنید.

برای ثبت نام اینترنتی وام با کارت یارانه به سامانه بانک مورد نظر خود و یا وب سایت refahi.ir مراجعه کنید. در آنجا باید اطلاعات لازم برای درخواست آنلاین وام با کارت کمک هزینه را به دست آورید.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا