اخبار روز

جزئیات طرح پیش فروش خودروی وانت آریسان! / مهلت یک هفته ای برای ثبت نام این محصول!

ایران خودرو در چند سال اخیر با ارائه پیش فروش محصولات خود توانسته است تا حدود قیمت محصولات خود را کنترل کند. این کمپانی در 25 مرداد 1402 نیز پیش فروش دیگری برای خودروی وانت آریسان گذاشته است.

به گزارش پی ام آپ، اطلاعیه جدید فروش ویژه ایران خودرو مرداد 1402 منتشر شده است موعد تحویل خودروی پیشنهادی 20 روزه می باشد. شرایط ثبت نام خودرو را در زیر بخوانید.

فروش فوق العاده ایران خودرو مربوط به وانت آریسان سفر 1402 می باشد که قیمت کارخانه ایران خودرو برای این محصول 383 میلیون تومان می باشد. موعد تحویل ایران خودرو در این طرح نیز 20 ماهه است.

مراحل ثبت نام تنها با مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی https://esale.ikco.ir/ انجام می شود، در صورتی که متقاضیان پرداخت را از طریق سایت دیگری انجام دهند، ایران خودرو مسئولیتی نخواهد داشت.

طرح پیش فروش ایران خودرو از امروز 25 مرداد 1402 آغاز شده است. مهلت ثبت نام این خودروها ساعت 24 روز دوشنبه (31 مرداد) به پایان می رسد.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا