به گزارش خبر پی ام آپ به نقل از ایسنا، جهان صنعت نیوز، حجت الله الماسی; رئیس سازمان مدارس غیردولتی درباره ارزیابی سلامت دانش آموزان پایه اول گفت: سامانه «ریج» که فرآیند ارزشیابی متوالی را هدایت می کند، امسال به طور کامل تکمیل شده است. علاوه بر این، آموزش و پرورش وظیفه تهیه سوابق رشد، آموزش و پرورش دانش آموزان و ارائه اطلاعات به ادارات مربوطه را بر عهده دارد.

وی با اشاره به افزایش تعداد مراکز آزمون جامع به 900 مرکز، از ایجاد 300 پایگاه موقت در شهرهای پرجمعیت تهران و شیراز خبر داد.

رئیس موسسه آموزشی استثنایی افزود: روزانه 5 نفر در این مراکز مورد ارزیابی قرار می گیرند. در صورت امکان مجهز به تجهیزات کاردرمانی و گفتار درمانی است.

الماسی همچنین تاکید کرد: پس از ارزیابی سلامت، مراحل ارزیابی در همان مراکز ادامه دارد و نیازی به مراجعه به مراکز دیگر نیست.

او همچنین در مورد کاهش سن اندازه گیری صحبت کرد. وی گفت: سال گذشته 200 هزار نفر اندازه گیری شد. امسال این ارزیابی برای سنین پایین تر نیز انجام می شود. از ابتدا آن را به ترتیب در نظر بگیرید آبان شروع خواهد شد اما از 15th مهر در این طرح که تاکنون به صورت آزمایشی در استان های البرز و تهران اجرا شده است، 2500 نفر شرکت کرده اند.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما