اخبار روز سینما جهان

آغاز به کار سینماها از امروز/ «تگزاس۳» از چهارشنبه اکران می‌شود

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، پس از پنج روز تعطیلی و عزای عمومی به دلیل شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و هیئت همراه در سانحه سقوط بالگرد، سینماهای سراسر کشور از صبح امروز شنبه پنجم مهرماه تعطیل است. خرداد فعالیت خود را در ماه آغاز کردند.

ایرنا نوشت: در حالی که طبق اخبار اعلام شده قرار بود سینماها از 31 افتتاح شوند اردیبهشت ماه ممکن است یک هفته تعطیل باشد، اما از صبح امروز پس از پنج روز عزای عمومی، سامانه‌های فروش بلیت شروع به کار کردند و تمامی فیلم‌ها طبق روال هفته گذشته اکران می‌شوند.

تمساح خونین، مست عشق، سال گربه، بی بود، آسمان غرب، ایلیا جستجوی کهمان، آپاراتچی، نوروزی، نیلگون و توان که پیش از این در اکران بودند، اکران خود را از سر گرفتند.

همچنین فیلم تگزاس 3 به تهیه کنندگی سید ابراهیم عامریان و کارگردانی سید مسعود اطیابی که قرار بود چهارشنبه هفته گذشته اکران شود از چهارشنبه 18 خرداد ماه با یک هفته تاخیر اکران خود را آغاز می کند.

پیش از این برای فیلم های آبی روشن به کارگردانی بابک خواجه پاشا و عینک قرمز عینک به کارگردانی حسین مهکام پروانه نمایش صادر شده بود. همچنین قرارداد ساخت فیلم های شایار نکش 2 به کارگردانی رضا مقصودی و تهیه کنندگی سید امیر پروین حسینی، آبی روشن به کارگردانی بابک خواجه پاشا و تهیه کنندگی محمدحسین میری و همچنین کوچه ژاپنی به کارگردانی امیرحسین ثقفی منعقد شد. و تهیه کنندگی علی اکبر ثقفی امضا شد.

۲۲۰۵۷

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا