در ادامه می توانید جدیدترین عکس بهنوش بختیاری را ببینید.

به گزارش بازتاب آنلاین به نقل از شمانیوز:بهنوش بختیاری این چهره جدید عکس جدیدی با چهره ای متفاوت منتشر کرد بهنوش بختیاری همه را شگفت زده کرد بهنوش بختیاری او بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. بهنوش بختیاری او بیشتر در فیلم ها و سریال های تلویزیونی طنز و کمدی ظاهر شده است. در زیر عکسی از تغییر شکل صورت را مشاهده می کنید.

 

بهنوش بختیاری با تغییر قیافه جدیدش همه را شوکه کرد!/عکس

وارد شدن بهنوش بختیاری به عرصه بازیگری

بهنوش بختیاری پیش از ورود به دنیای بازیگری به عنوان منشی صحنه فعالیت میکرد و در فیلم هایی چون مهمان مامان، روایت سه‌گانه، انتخاب، ازدواج صورتی و این ترانه عاشقانه نیست به عنوان منشی صحنه حضور داشت.

این بانوی هنرمند اولین بار در سال ۱۳۷۵ با سریال « هوای تازه» به کارگردانی محمد رحمانیان پا به عرصه بازیگری گذاشت و یک سال بعد اولین تجربه بازیگری خود را در سینما با فیلم «پشت دیوار شب» به کارگردانی مهران تاییدی به دست آورد.

بهنوش بختیاری و شهرت در تلویزیون

بهنوش بختیاری این بازیگر که بیشتر به خاطر نقش های کمدی اش شناخته می شود، تا سال 1392 در آثار متعددی چون برگبار، همسفر، داستان یک شهر، مرگ در سکوت، هزاران چشم و خانه آرزوها حضور داشت اما در تلویزیون هم بازی کرد. سریال خانه به دوش به کارگردانی رضا عطاران. سپس سریال بوغور او را وارد عرصه کمدی کرد و مورد توجه قرار گرفت.

 

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *