اخبار روز

آزاد با قرار وثیقه/ آخرین اخبار پرونده فساد فوتبال

رئیس قاضی استان کرمان گفت: سه نفر در پرونده فساد فوتبال دستگیر شدند یکی آنها با قرار وثیقه آزاد شدند و دو نفر در زندان هستند.

به گزارش ایرنا؛ حجت الاسلام ابراهیم حمیدی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اولین شاکی پرونده فساد فوتبال شرکت مس استان بوده و این موضوع مربوط به سه سال پیش بوده است، گفت: مسئولان مس رفسنجان در این موضوع دخیل بوده اند. به اداره اطلاعات استان ارسال و در دادگاه عمومی و انقلاب رفسیان ثبت نام شد.

وی ادامه داد: تا امروز هفت نفر در رابطه با این پرونده احضار، تفهیم اتهام و به دادگاه معرفی شده اند.

رئیس قاضی استان کرمان اضافه کرد: پرداخت رشوه و اخذ پول از راه های غیرقانونی است و سه نفر با انجمن فوتبال کشور مرتبط هستند. یکی یکی از مسئولان سابق سازمان لیگ و یکی در میان این افراد مسئولان کمیته داوران و سازمان نقل و انتقالات سازمان فوتبال نیز حضور داشتند.

وی تصریح کرد: این افراد شامل دو مسئول و سردبیر ورزشی و همچنین دو مسئول سابق مس رفسنجان هستند.

حمیدی افزود: اقدامات قانونی برای رسیدگی به این پرونده در حال انجام است و تمامی این افراد ممنوع الخروج شده اند. کار کارشناسی پرونده در حوزه قضایی رفسنجان نیز در حال انجام است.

وی تصریح کرد: اگر در تحقیقات به افراد دیگری برسیم، آنها نیز احضار می شوند و تحقیقات جامع و کاملی در این زمینه انجام می شود.

رئیس کل دادگستری کرمان گفت: حکم قطعی و لازم الاجرا صادر و از طریق روابط عمومی دادگستری استان نسبت به محکومان و میزان محکومیت به مردم اطلاع رسانی می شود.

افشای ماجرای فساد در باشگاه مس رفسنجان اردیبهشت ماه رئیس کل دادگستری استان کرمان در ماه جاری تشکیل پرونده فساد مالی را آغاز کرد یکی وی اطلاعاتی درباره باشگاه های فوتبال استان کرمان ارائه کرد و با وجود اینکه از تعقیب چند تن از مسئولان سابق این باشگاه خبر داد، اعلام کرد که در این رابطه پنج نفر احضار شده اند.

در همین چارچوب روز شنبه (22 اردیبهشت ماه) اعلام شد که پنج نفر از کمیته داوران و همچنین اعضای انجمن فوتبال، سازمان لیگ و یک خبرنگار ورزشی برای اظهارنظر به دستگاه قضایی کرمان احضار و دعوت شدند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا