آزادی ۱۱۰ زندانی توسط محسن چاوشی

به گزارش پی ام آپ به نقل از بازتاب آنلاین، تلاش بی شائبه این هنرمند سرشناس بود که بر اساس اعلام ستاد روز کشور در فهرست فعالیت های عام المنفعه افراد و نهادهای حسینی برای عاشورای امسال قرار گرفت. در پی فراخوان آقای خاص، 110 نفر از زندانیان مالی کشور به زودی تحت تعقیب قرار گرفتند و اکثر مداحان این چهره به پرداخت دیه محکوم و شروع به کار کردند. یک میلیارد و 665 میلیون بخش.

با واریز فالوورهای خواننده آزادی در اینستاگرام مابقی بدهی 110 پرونده ارسالی متقاضیان با حمایت کانون دیه تامین شد و در روز عزاداری عاشقان حسینی، بسیاری از خانواده های نیازمند چشم انتظارند. خبر آزاد شدن والدین و برخی از اعضای خانواده که آنها را به دام انداخته بودند. انگار همین کافی نبود، سرگردان بودند و اشک شوق از چهره فرزندان و همسرانشان سرازیر شد.

به همت ستاره فرهنگ و هنر کشور، در دهمین روز از ماه محرم، مردان و زنان چهارمحال و دربندی از بختیاری، گیلان، مازندران، خراسان جنوبی، کرمان، کردستان و آذربایجان شرقی شرایط فراهم شد. برکناری آنها در کوچیک تکیه محقق شد و تا به امروز افرادی عمدتاً با اتکا به حمایت مالی محسن چاوشی آزاد شده اند و چند نفر نیز مراحل اداری نهایی را طی می کنند تا سرانجام از زندان آزاد شوند.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما