اخبار روز سینما

آزاده صمدی و پریناز ایزدیار با «صدم» می آیند!







به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین، فیلم صدام به نویسندگی و کارگردانی پدرام پورامیری و تهیه کنندگی مجتبی راشوند از 18 فروردین اکران شد. خرداد پروانه ساخت در این ماه صادر شد و در حال حاضر فیلمبرداری در حال انجام است.

بر اساس این گزارش، رضا عطاران در فیلم «صدام» نقش مردی را بازی می کند که قرار است به دلیل شباهت به صدام به عنوان جانشین او بازی کند.

مجتبی راشد تهیه کننده این اثر که به تازگی فیلم «یادبود جنوب» به کارگردانی پدرام پورامیری را اکران کرده است به خبرنگار گروه فرهنگ و هنر برنا گفت: این فیلم دومین همکاری من با پدرام پورامیری بازیگر کمدی است. ژانر ظاهر می شود. پریناز ایزدیار، رضا عطاران، عباس جمشیدی فر و آزادی صمدی در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

وی درباره ساخت این اثر برای ارسال به جشنواره چهل و سوم فجر گفت: این روزها در حال تصویربرداری هستیم اگر فیلم ما برای جشنواره فجر مناسب باشد و تا آن زمان آماده پخش شود، قطعاً آن را به جشنواره فجر می فرستیم. جشنواره

پورامیری در پایان درباره تصویر منتشر شده از «رضا عطاران» با گریمی متفاوت شبیه به «صدام» صحبت کرد. وی گفت: این خبر برای ما کمی نگران کننده بود زیرا این گردآوری بر اساس حدس و گمان دیگران و با استفاده از هوش مصنوعی بود.




آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا