اخبار روز سینما

آزاده صمدی دوباره تهیه کننده شد







به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین، این نمایش «ورگ الخیال» نام دارد که به کارگردانی اسماعیل گرجی به زودی در تماشاخانه ایرانشهر اجرا می شود. متن این نمایش به نویسندگی محمدصادق گلچین اعرافی و کارگردانی اسماعیل گرجی بازیگر سرشناس تئاتر و همچنین بازیگر. یکی یکی از نقش های اوست. عبدالحمید گودرزی، علی محمودی، محمدصادق گلچین اعرافی و ایمان صیاد برهانی دیگر بازیگران این نمایش هستند.

گلچین عارفی، آزاده صمدی و اسماعیل گرجی پیش از این در نمایش «النده نازنین» با هم همکاری داشتند. نمایشی که در تابستان 1401 در تالار چارسو مجموعه تئاتر شهرداری به روی صحنه رفت. متن این نمایش به نویسندگی محمد صادق گلچین عارفی به کارگردانی محمد برهمانی و بازی آزاده صمدی و اسماعیل گرجی نوشته شده است.

صمدی پاییز سال گذشته تهیه کننده دور دوم اجرای نمایش آوینیون به نویسندگی و کارگردانی حسن معینی بود.

او با ساخت نمایش “ورغ الخیال” اکنون تجربه بیشتری در عرصه تولید تئاتر کسب می کند. این نمایش قرار است از 28 آغاز شود مرداد اجرا از اردیبهشت ماه ماه در تماشاخانه ایرانشهر آغاز می شود و اسماعیل گرجی در نمایش رئالیسم مصنوعی به کارگردانی ایمان اسکندری که تابستان 1401 روی صحنه رفت به ایفای نقش پرداخت.

سایر اعضای تیم مدیریتی نمایش «وارق الخیال» عبارتند از: دستیار کارگردان، برنامه ریز، مدیر تولید: مصطفی صابونی، صدابردار، آهنگساز: بابک کیوانی، طراح صحنه و لباس: کوشنا شاهرخی، طراح نور: داوود ملک، طراح پوستر. ، بروشور: سیامک پورجبر، طراح صحنه: اسماعیل گرجی، منشی صحنه: رها امامی، گریم: سارا حسنی، عکاس: شاهین آزما، عکس، فیلم تبلیغاتی: آرش وکیل زاده، مدیر صحنه: الیاس طاهرقاسمی، سرمایه گذار: بنیامین آقامحمدی قوطی در خلاصه داستان این نمایشنامه آمده است: «زندان بدون زندان بی معناست.» مرداد هر شب ساعت 19 به مدت 90 دقیقه در تالار استاد ایرانشهر اجرا می شود.




آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا