تصویری از 2 مجری سرشناس کودک را در کربلا در ادامه مشاهده خواهید کرد.

آزاده آل ایوب، مجری کودک، در تصویری جدید با خاله‌اش شادونه در کربلا دیده می‌شود. او با برنامه رنگین کمان و نقش خاله نرگس، به شهرت رسیده است و همچنین به نویسندگی نیز مشغول است. در زیر می‌توانید جدیدترین عکس آزاده آل ایوب را مشاهده کنید.

عکسی زیرخاکی از 2 مجری سرشناس برنامه کودک در کربلا!/ عکس

آنچه درباره آزاده آل ایوب نمی دانستید

برای شروع، بهتون چند توضیح درباره‌ی حضور آزاده آل‌ایوب در تلویزیون می‌دم. او از سن ۱۹ سالگی به عنوان مجری برنامه‌های تلویزیونی شروع به کار کرد و در سال ۱۳۵۸ در شبکه جام جم به عنوان مجری برنامه کودکی فعالیت خود را آغاز کرد. با اجرای برنامه “رنگین کمان” و همچنین با بازی در نقش “خاله نرگس”، او به شهرت رسید. همچنین، در کنار عروسک‌های “چرا” و “پنگول” نیز برنامه داشت. آزاده آل‌ایوب در برنامه‌های “شب‌های ایرانی” و “امیدهای ایران” نیز حضور داشت. او یکی از مجریان برنامه‌های کودکی معروف در دهه‌های ۸۰ و ۹۰ بوده و در آینده به عنوان یک نوستالژی شیرین به یاد خواهد ماند.

آزاده آل‌ایوب درباره‌ی ورودش به عرصه‌ی تلویزیون و موافقت خانواده‌اش با این کار می‌گوید که خانواده‌اش در ابتدا با بازیگری من موافق نبودند، اما با وارد شدن او به عرصه‌ی اجرا و مشاهده‌ی محیط کاری، خیال آن‌ها راحت شد زیرا میدانستند صدا و سیما دارای اخلاقیات و امنیت معنوی است. او همچنین بازیگری را نیز دوست دارد و در صورتی که پیشنهادی از سوی کارگردانان معروف ایرانی داشته باشد، حتما آن را قبول خواهد کرد.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *