اخبار روز سینما

نا گفته های آرون تیلور جانسون در مورد تمرینات فیلم هانتر کراون! + جزئیات

آرون پری تیلور-جانسون بازیگر انگلیسی است. او برای بازی در فیلم کیک-اس و انتقام‌جویان: عصر اولتران شناخته شده‌است او در فیلم تنت حضور داشته و در  نقش کریون شکارچی ظاهر شده است.

اکنون که چیزی به اکران Kraven the Hunter نمانده، تمرینات آرون تیلور جانسون برای هانتر  نشان می دهد که این بازیگر برای این نقش زحمت کشیده است.

آرون تیلور جانسون نقش شرور جدید مرد عنکبوتی، کریون شکارچی را بازی می کند که مراحل تمرین و افزایش وزن را طی می کند تا تبدیل به کریون شود.

آرون تیلور جانسون برای هانتر کراون تمرین می کند

Aaron Taylor-Johnson ستاره Craven the Huntsman در مورد تمرینات شدید و افزایش وزنی که برای بازی در نقش مرد عنکبوتی شرور پشت سر گذاشته صحبت می کند. تیلور جانسون وقتی صحبت در مورد فیلم های ابرقهرمانی می شود غریبه نیست. این بازیگر ابتدا نقش قهرمان را در دو فیلم Kick-Ass بازی کرد و در دنیای سینمایی مارول نیز نقشی فرعی داشت و در نقش کوئیک سیلور به شهرت رسید.

اما تیلور جانسون برای بازگشت به بازی ابرقهرمانی سونی کریون شکارچی مجبور شد همان برنامه آموزشی قبلی را پشت سر بگذارد.

بازیگر Hunter Kraven در حال آموزش برای این نقش است

هانتر کراوون بازیگر آمادگی جسمانی

آرون تیلور جانسون برای هانتر کراون تمرین می کند
تمرین آرون تیلور جانسون برای کریون شکارچی

تیلور جانسون در صحبت با Esquire درباره تمرینات شدیدی که برای کریون شکارچی گذرانده توضیح داد. به گزارش این مجله، این بازیگر اهمیت عضلات شکم و بازوهای خود را برای این شخصیت می دانست و همین امر باعث شد تا ماه ها سخت تلاش کند تا برای نقش کریون به بهترین شکل ظاهر شود.

تیلور جانسون همچنین یاد گرفت که مانند یک چهارپا بدود تا تماشاگران را با بازی در نقش کریون که قدرت حیوانی دارد در فیلم باورپذیر کند. آموزش او همچنین شامل فعالیت‌های دیگری مانند شکار آهو با شکارچی و گذراندن وقت با دامیان آسپینال، محافظه‌کار برای بیرون آمدن با دانش کافی بود.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا