اخبار روز سینما

آرنولد شوارتزنگر با وجود دشمنی با سیلوستر استالونه، موفقیت خود را مدیون او می داند!

به گزارش سرخ نیوز، آرنولد شوارتزنگر و سیلوستر استالونه آنقدر با یکدیگر مشکل داشتند که حتی نمی توانستند در یک اتاق با هم وقت بگذرانند.

در دهه 1980، مردم همیشه شاهد رقابت ستاره سینما «ترمیناتور»و بازیگر فیلم “رمبو” بودند. در این مدت هر دو بازیگر بزرگی شدند و در فیلم های مهم و زیبایی به ایفای نقش پرداختند. با این حال، هر دو بازیگر در مورد روابط تیره خود با یکدیگر صحبت کرده اند و آرنولد شوارتزنگر استالونه را دشمن شخصی خود می داند.

رقابت برای موفقیت ضروری است / مبارزات ترمیناتور و راکی ​​بالبوآ تمام نشده است!

آرنولد شوارتزنگر: اگر سیلوستر استالونه نبود، آنقدر پیشرفت نمی کردم

آرنولد در مستند جدید خود که برای نتفلیکس ساخته شده است، گفت:

من همیشه به یک دشمن نیاز دارم. هر بار که یک فیلم سیلوستر مانند “رمبو 2” منتشر شد، باید راهی برای غلبه بر آن پیدا می کردم. ما در همه چیز با هم رقابت می‌کردیم، کی خشن تر بود، کی سخت‌تر بود، کی چاقوی بزرگ‌تر داشت، کی تفنگ بزرگ‌تر داشت.

من و سیلوستر استالونه مدام در حال رقابت بودیم. اگر استالونه نبود، در دهه 1980 انگیزه کافی برای بازیگری و کار سخت نداشتم.

رقابت برای موفقیت ضروری است / مبارزات ترمیناتور و راکی ​​بالبوآ تمام نشده است!

سیلوستر استالونه: من همیشه به آرنولد باختم

سیلوستر استالونه در مورد رقیب خود نیز گفت:

من همیشه از او شکست می خوردم. ما خیلی متقابل بودیم. ما حتی نمی توانستیم در یک اتاق مدتی با هم باشیم. مردم باید مدام ما را از هم جدا می کردند.

رقابت برای موفقیت ضروری است / مبارزات ترمیناتور و راکی ​​بالبوآ تمام نشده است!

از دشمنی تا دوستی؛ همکاری آرنولد شوارتزنگر و سیلوستر استالونه

رقابت این دو بازیگر سال ها ادامه داشت تا جایی که حتی آرنولد شوارتزنگر برای نابودی کارنامه سینمایی استالونه به روش های هوشمندانه متوسل شد و قصد داشت که همیشه از او بهتر باشد. با این حال، در دهه 1990، آنها مشکلات گذشته خود را کنار گذاشتند و با کمک بروس ویلیس، یک رستوران زنجیره ای به نام  «پلانت هالیوود» راه اندازی کردند.
آرنولد شوارتزنگر حتی نقش کوچکی در این فیلم بازی کرد. “بلا استفاده” و دو قسمت بعدی او علاوه بر بازی در فیلم اکشن. “نقشه فرار”با سیلوستر استالونه همکاری کرد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا