اخبار روز

آخرین وضعیت پرداخت مطالبات گندمکاران


به گزارش مانیبان، بر اساس اعلام سازمان هدفمندی یارانه ها، 30 همت از مطالبات گندم کاران واریز و در مجموع 94 هم به حساب گندمکاران واریز شد.

طبق بند ج تبصره 8 قانون بودجه سال 1403 در اجرای قانون تضمین خرید محصولات کشاورزی مصوب 21/06/68 و در راستای حمایت از تولید ملی، حفظ امنیت غذایی کشور و تامین نقدینگی لازم برای خرید گندم، قیمت گندم خریداری شده طبق اعلام وزارت جهاد کشاورزی و اعتبار اختصاص یافته از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور برای خرید گندم مازاد صنعت تولید کشاورزی داخلی به قیمت نهایی مشاوره قیمت گذاری به حساب ذینفع نهایی (کشاورزان) واریز شد.

خبراقتصادی: نماینده شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی گفت: از ابتدای فصل خرید تضمینی گندم در استان خوزستان تا کنون 25 هزار میلیارد تومان به لطف مطالبات گندم کاران استان پرداخت شده است.

لازم به ذکر است این پرداخت بر اساس اعتبار تخصیصی بدون احتساب تسهیلات بدهی بانکی انجام شده و اولویت لحظه تحویل گندم به شرکت بازرگانی دولتی مبنای پرداخت به کشاورزان بوده است. بقیه مطالبات Las به همین ترتیب پرداخت خواهد شد.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا