اخبار روزاخبار قیمت ها

آخرین وضعیت قیمت ارز، سکه و طلا در اولین روز هفته

از ظهر امروز 7 خردادماه 800 تومان بیشتر از پنجشنبه شب در محدوده 49600 تومان فروخته شد.

به گزارش صبح امروز به نقل از اقزتاننیوز، بازار ارز تهران در اولین روز هفته جاری مورد حمایت خریداران دلار قرار گرفت.

برخی معامله گران مدعی شدند اسکناس آمریکا امروز در بازار از خط حمایت 48 هزار و 800 تومان عبور کرده و تا پله هفتم کانال 49 هزار تومانی صعود کرده است. اما نتوانست به سطح حمایتی 49 هزار و 800 تومانی برسد. هفته گذشته قیمت دلار یک بار به سمت این لبه حرکت کرد و در این لبه حمایتی نکرد.

آن طور که برخی رسانه ها اعلام کرده اند در زمان نگارش این گزارش هر بلیت آمریکا با قیمت 800 تومان بیشتر از پنجشنبه شب 49 هزار و 600 تومان فروخته می شد.

در هرات نرخ دلار در آغاز معاملات نقدی امروز با شکاف مثبت 1000 تومانی باز شد. این امر باعث شد تا بازیکنان فارکس تهران در موقعیت خرید راحت تر باشند. برخی از تجار گفتند که دلار در هرات به 49700 تومان رسید. البته در ادامه معاملات به وسط کانال مذکور بازگشت.

نرخ حواله درهم امروز با روندی مثبت باز شد و تا 13 هزار و 700 تومان پیش رفت که این قیمت نسبت به دو روز گذشته نزدیک به 300 تومان افزایش نشان می دهد.

تاثیر سیگنال های سیاسی بر بازار دلار

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز جمعه ۵ خرداد در تازه ترین بیانیه خود اعلام کرد که توافق جدیدی با ایران حاصل نشده است. انتظار می رود این خبر بر رفتار معامله گران در هفته آینده تاثیر بگذارد.

متیو میلر، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در آخرین نشست خبری خود درباره توافق ایران گفت: هیچ توافقی درباره برنامه هسته ای ایران حاصل نشده است.

در همین حال، آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا روز جمعه در یک کنفرانس مطبوعاتی به وقت محلی درباره چشم انداز تفاهم با ایران گفت: برخی از گزارش هایی که در مورد توافق بر سر مسائل هسته ای یا دستگیرشدگان دیده ایم، دقیق و درست نیستند و نیستند. درست است، واقعی. .

تحلیلگران سیاسی و اقتصادی معتقدند اخبار مزکو در اولین روز هفته تاثیر مثبتی بر رفتار معامله گران داشته است.

قیمت دلار در مرکز مبادلات ارز و طلا

امروز شنبه 7 خرداد 1402 قیمت دلار در مرکز مبادلات ارز و طلای ایران با 10 تومان کاهش نسبت به روز گذشته در سطح 41 هزار و 349 تومان قرار دارد.

به همین ترتیب قیمت یورو در این مرکز برخلاف روند نزولی قیمت دلار یک کاناله افزایش یافته و رقم 45 هزار و 171 تومان را نشان می دهد که نسبت به روز گذشته نزدیک به 270 تومان افزایش داشته است.

قیمت درهم امارات در سطح ۱۱۲۵۹ تومان اعلام شده است.

نرخ حواله به دلار، حواله به یورو و حواله درهم در این مرکز به ترتیب 37 هزار و 590 تومان، 41 هزار و 64 تومان و 10 هزار و 235 تومان اعلام شده است.

همچنین قیمت هر گرم طلای 18 عیار امروز 7 خرداد 1402 در مرکز مبادلات طلا و ارز در سطح 2 میلیون و 270 هزار تومان است.

قیمت ارز توافقی

قیمت انواع ارز در سایت کونون صرافان مشابه روند مرکز مبادلات تنها با افزایش قیمت یورو است.

قیمت دلار امروز شنبه 6 خرداد 1402 در سایت مرکز مبادلات پول ایران (تا حوالی ساعت 13) به طور میانگین 40 هزار و 971 تومان اعلام شد که نسبت به قبل 20 تومان کاهش ناچیز دارد. روز قبل

در همین سایت قیمت توافقی یورو نیز با 220 تومان افزایش میانگین رقم 44 هزار و 669 تومان درج شده است.

گردآوری شده توسط www.vaghtesobh.com

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا