اخبار روز سینما

آخرین وضعیت جمشید هاشم پور در بیمارستان/ خبر خوش برای هواداران همشید آریا

به گزارش پی ام آپ، آخرین گزارش ها از وضعیت جمشید هاشم پور در بیمارستان حکایت از بهبودی این بازیکن دارد.

هاشم پور که مدتی است وضعیت جسمانی اش نگران کننده است، هم اکنون در بیمارستان بستری است. مجید پوراحمدی مدیرعامل صندوق اعتباری هنر به بیمارستان محل بستری جمشید هاشم پور رفت و آخرین وضعیت سلامتی این هنرمند را پیگیری کرد و به این ترتیب خبر غیررسمی بستری شدن وی را تایید کرد.

پزشک کشیک در این نشست جمشید هاشم پور آخرین وضعیت پزشکی این هنرمند را تشریح کرد.

همسر وی مهرانگیز قاضی متین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا وضعیت نهایی جسمانی جمشید هاشم پور را تشریح کرد: خدا را شکر حال عمومی وی رو به بهبود است و به بند منتقل شد. او اخیرا در وضعیت بدی قرار داشت که پزشکان متوجه شدند که سنگ کیسه صفرا به پانکراس، کلیه و کبد او برخورد کرده است. خوشبختانه زود متوجه مشکل شدیم و به بیمارستان مراجعه و با یک عمل درمانی درمان شد.

قاضی متین برای اینکه فضای آرام بیمارستان بر هم نزند از ذکر نام بیمارستان خودداری کرد و افزود: در حال حاضر همسرم دچار ضعف عمومی و کم خونی است و پزشکان تا بهبودی کامل اجازه ترخیص وی را نمی دهند. ”

از سوی دیگر غلامرضا موسوی نیز به دلیل عارضه مغزی به بیمارستان اعزام شد. تهیه کننده سابق سینما و تلویزیون که دچار مشکل مغزی بود به بیمارستان منتقل شد و با تشخیص پزشکان معالج تحت عمل جراحی مغز قرار گرفت. گفته شد که این عمل جراحی با موفقیت به پایان رسیده و این تهیه کننده در حال حاضر در مراحل بهبودی است.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا