اخبار روز سینما

آخرین وضعیت بازیگر زن معروف ایرانی که تحت درمان سرطان و شیمی درمانی است + فیلم

به گزارش پی ام آپ به نقل از ایسنا، این بازیگر وضعیت نهایی جسمانی خود پس از شیمی درمانی را اینگونه بیان کرد: خدا را شکر حالم خیلی بهتر از قبل است اما درمانم همچنان ادامه دارد. دو ماه از پایان شیمی درمانی می گذرد، اما داروهایی که استفاده می کنم بدتر از شیمی درمانی است و حالم را بد می کند، اما درمانی ندارد. باید 6 ماه، دو ماه آخر و چهار ماه آینده از این داروها استفاده کنم تا انشاءالله بهبودی کامل پیدا کنم.

حمیدی درباره جراحی که برای ناحیه لوزالمعده انجام خواهد داد اینگونه توضیح داد: خدا را شکر با شیمی درمانی غده برداشته شد، دیگر نیازی به جراحی پانکراس ندارم و از این بابت بسیار خوشحالم، همچنین خبر خوبی بود که دیگر جراحی نخواهم کرد. . اکنون نیاز به جراحی است. من مردم عزیزم را خیلی دوست دارم و از آنها بسیار سپاسگزارم چون خیلی به من لطف داشتند و در این مدت خیلی برای من دعا کردند و متوجه شدم که دعای جمعی واقعاً روی من تأثیر گذاشته است. ممنون که به یاد من بودید من بسیار امیدوارم که به زودی سلامت کامل را به دست بیاورم. البته با دعای مردم و لطف خداوند.

زهرا حمیدی که مدت هاست بازیگر سینما و تلویزیون است، ابراز امیدواری کرد که هر چه زودتر سلامتی خود را بازیابد و گفت: با وجود اینکه پیشنهادهای کاری زیادی به من شد، متاسفانه نمی توانم درمانم را کامل کنم و برگردم. ، دوباره اقدام خواهم کرد.” »

زهرا حمیدی در پایان درباره شرایط کاری گفت: متأسفانه نمی توانم کار کنم زیرا داروهایی که مصرف می کنم کارم را سخت می کند و نمی توانم کار کنم. اتفاقاً پیشنهادهای زیادی دارم اما فعلاً تا درمانم تمام نشود، به اذن خدا دوباره کار می کنم.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا