اخبار روز

آخرین مهلت ثبت نام در قرعه کشی طرح فروش ایران خودرو مرداد 1403

بازتاب آنلاین خبرگزاری بازتاب آنلاین؛ منابع خبری در توییتر از آخرین مهلت ثبت نام در طرح جدید فروش محصولات فوق العاده ایران خودرو خبر دادند. مرداد ۱۴۰۳ زمان احتمالی قرعه کشی محصولات این شرکت خودروسازی را گزارش و بررسی کرد.

مرحله اول طرح قرعه کشی فروش محصولات ایران خودرو به قیمت کارخانه از چهارشنبه بیست و چهارم مرداد در سال 1403 آغاز شد.

بر اساس اطلاعیه شرکت ایران خودرو، کاربران تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱۰ مردادماه فرصت دارند تا با مراجعه به سایت فروش آنلاین ایران خودرو، در قرعه کشی فروش فوری ثبت نام کنند. [ikcosales.ir] ضبط کنید.

تخصیص خودروهای موجود در طرح عادی و همچنین طرح های جوانان در جمعیت و خودروهای فرسوده به قید قرعه و پس از نظارت بر افراد واجد شرایط انجام می شود.

  • بیشتر ببینید:
  • شانس برنده شدن در قرعه کشی محصولات ایران خودرو مرداد 1403

لازم به ذکر است قرعه کشی محصولات ایران خودرو در طرح فروش فوق العاده مرداد 1403 پس از پایان مهلت ثبت نام اولیه و پس از بررسی داوطلبان واجد شرایط انجام می شود.

قیمت خودروها در طرح فروش بر اساس قیمت کارخانه محاسبه می شود.

همچنین سرویس فوتبال منهای خبرگزاری فوتبال دیلی آخرین لیست قیمت کارخانه و بازار خودروهای ایران خودرو و سایپا را در اختیار مخاطبان قرار داده است.

  • بیشتر بخوانید:
  • قیمت محصولات ایران خودرو 29 مرداد 1403
آخرین مهلت ثبت نام در قرعه کشی طرح فروش ایران خودرو مرداد 1403 | فوتبال روزانه

بازنشر مطالب از شبکه های اجتماعی صرفاً به منظور اطلاع رسانی منتشر می شود و نظرات بیان شده در آن لزوماً منعکس کننده نظر رسانه بازتاب آنلاین نیست.

آخرین مهلت ثبت نام در قرعه کشی طرح فروش فوری ایران خودرو مرداد 1403

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا