اخبار روز سینمابیوگرافی هنرمندان

تازه ترین عکس یاسمن گرگ میش و همسرش را مشاهده کنید! /خانم بازیگر جلوی شوهرش چه رمانتیک شده!

در صفحه شخصی اینستاگرام المیرا دهقانی، بازیگر سینما و تلویزیون، یک عکس از خودش و همسرش را به اشتراک گذاشت.

المیرا دهقانی اولین بار در زمستان 1397 با سریال لحظه های گرگ و میش به تلویزیون بازگشت و با بازی در نقش یاسمن ایفای به شهرت رسید. المیرا دهقانی که با فیلم «فصل ماهی سفید» در سال 1397 اولین حضور خود را در ژانر سینما تجربه کرد، این روزها در عرصه نواختن سازهای بادی فعالیت می کند. ماه بهمن به او نوید موفقیت را به این بازیگر جوان داد که از سال 1393 در تئاتر اکوئوس شروع به کار کرد و ماه ها روی صحنه ماند. المیرا دهقانی با حضور در سریال همه چیز آنجاست جلوی دوربین رفت و تا حدودی شناخته شد. وی فعالیت تئاتر خود را از سال 1388 در سن 18 سالگی زیر نظر سیامک کمالی سروستانی در شیراز آغاز کرد و در 22 سالگی فوق لیسانس خود را آغاز کرد و با کارگاه بازیگری محمد معتمدی راهی تهران شد. وی به عنوان یکی از دستیاران شهرام شاه حسینی (کارگردان) و پس از آزمون در سال 1393 با سریال همه چیز آنجاست جلوی دوربین رفتتازه ترین عکس یاسمن گرگ میش و همسرش را مشاهده کنید! /خانم بازیگر جلوی شوهرش چه رمانتیک شده!

هر آنچه درباره المیرا دهقانی نمی دانستید:

المیرا دهقانی متولد 5 شهریور 1370 بازیگر تئاتر و تلویزیون در شیراز، فوق لیسانس صنایع غذایی در تهران، با وجود اینکه تحصیلات آکادمیک در رشته هنری ندارد، با تئاتر شروع کرد و در مدت کوتاهی به چهره تلویزیون تبدیل شد.

وی در خانواده ای 6 نفره به دنیا آمد، پدرش دندانپزشک، مادرش خانه دار، سه خواهر بزرگتر دارد، یکی از خواهرانش ساکن ایتالیا، مادرش اصالتا شیرازی و پدرش اصفهانی است. نام خانوادگی کامل وی المیرا دهقانی دولت آبادی است.

المیرا دهقانی تئاتر را از سال 1388 و در سن 18 سالگی در شیراز زیر نظر سیامک کمالی سروستانی آغاز کرد و در 22 سالگی با آغاز فوق لیسانس و با کارگاه بازیگری محمد معتمدی در تهران راهی تهران شد. او توسط یکی از دستیاران شاه حسینی (کارگردان) انتخاب شد و پس از تست در سال 1393 با سریال همه چیز آنجاست جلوی دوربین رفت. ماه بهمن برای او نوید موفقیت را به این بازیگر جوان داد که از سال 1393 در تئاتر اکوئوس شروع به کار کرد و ماه ها روی صحنه ماند.

دومین تجربه المیرا دهقانی در سریال پرطرفدار هشت و نیم دقیقه ای که در سال 1395 در کنار شبنم قلی خانی و آشا محرابی بازی کرد، بکارگردانی شهرام شاه حسینی بود که در این سریال نقش مریم  مادر شخصیت احسان، با گریمی سنگین ایفا کرد که مورد ستایش منتقدان قرار گرفت.

المیرا دهقانی برای اولین بار در زمستان 1397 با سریال لحظه گرگ و میش به تلویزیون بازگشت و با بازی در نقش یاسمن ایفای به شهرت رسید و المیرا دهقانی در سال 1397 برای اولین بار با فیلم ماهی سفید وجود ژانر سینما را تجربه کرد. فصل و در حال حاضر به عنوان بازیگر در این زمینه فعالیت می کند.وی در نواختن سازهای بادی نیز فعالیت دارد.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا