به گزارش شمانیوز به نقل از پی ام آپ؛ آخرین عکس از همسر پژمان جمشیدی منتشر شده است که در ادامه مشاهده می کنید. پژمان جمشیدی متولد ۲۱ شهریور سال 1356 و یکی از بهترین بازیگران ایران است. پژمان جمشیدی فوتبال خود را از باشگاه کشاورز تهران آغاز کرد. پژمان جمشیدی متاهل است. پژمان جمشیدی یک خواهر به نام مامک دارد. اخیرا اخباری مبنی بر ازدواج پژمان جمشیدی با یک بلاگر منتشر شده بود که این خبر توسط پژمان جمشیدی تایید نشد. در زیر تصویر خانواده و پدر این بازیگر را مشاهده می کنید:

پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی متولد ۲۱ شهریور 1356 بازیکنان سابق تیم های فوتبال سایپا، پاس و پرسپولیس هستند. جمشیدی فوتبال خود را از باشگاه کشاورز تهران آغاز کرد و همچنین در تیم های سایپا، پرسپولیس، پاس تهران، استیل آذین، فولاد و ابومسلم بازی کرد. در سال 2011 که میروسلاو بلاژویچ (ملقب به چیرو) سرمربی تیم ملی کشورمان بود، برای دیدارهای مقدماتی جام جهانی 2012 کره و ژاپن به این تیم دعوت شد و جایگزین فرهاد مجیدی شد. آخرین بازیکنی که پرسپولیس را در اصفهان در بازی با سپاهان برنده از زمین فوتبال بیرون آورده ( سال 82 ) کسی جز پژمان جمشیدی نیست ، عامل موفقیت آن روزهای پرسپولیس که بازی های جالبی از او مشاهده کردیم.

این روزها به جای مستطیل سبز، شاهد بازی جمشیدی در قاب تلویزیون و این بار در نقش اول سریال پژمان هستیم. موضوع سریال پژمان درباره زندگی فوتبالیست هاست. جمشیدی درباره سریال پژمان می گوید: چهار ماه از عمرم را صرف این کار کردم و امیدوارم به نتیجه برسد.

پژمان داستان فوتبالیستی است که برای چهارمین فصل متوالی علیرغم تلاش فراوان نتوانست برای خود تیمی ایجاد کند. پژمان کم کم وارد دوره ای می شود که افراد کمی او را در خیابان می شناسند و دیگر نمی تواند از امتیازات  شهرت  کمرنگ شده خود برخوردار شود، اما همچنان فکر می کند ستاره است و نمی خواهد بپذیرد که فوتبالش به همین شکل ادامه پیدا کند تمام شده.

پژمان جمشیدی در این سریال در کنار سام درخشانی در نقش مدیر برنامه های پژمان، بهاره رهنما، شقایق دهقان، هوشنگ حریرچیان، بیژن بنفشه خواه، ویدا جوان و غلامحسین لطفی بازی می کند.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *