اخبار روز

قانون سربازی اصلاح و به روز می شود!/جزئیات

شهریار حیدری نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره آخرین اقدامات اصلاحی قانون سربازی در مجلس گفت: قانون سربازی بسیار قدیمی شده است و با توجه به شرایط امروز جامعه باید به روز شود. و بر این اساس اصلاح شد. کمیسیون امنیت ملی در این خصوص جلسات متعددی را با مسئولان و معتمدین برگزار کرده اما هنوز به نتیجه نهایی نرسیده است.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی شورای اسلامی ادامه داد: پس از بررسی لایحه قانون برنامه هفتم، بررسی قانون جدید نظامی در اولویت قرار خواهد گرفت، اما قانون جدید متناسب با شرایط روز جامعه نوشته می‌شود، در حال حاضر غایبان زیادی در کشور وجود دارد که تکلیف آنها باید مشخص شود و همچنین برخی از دانشجویان، بورسیه‌ها، متخصصان علوم مختلف و گروه‌های دیگر که در قانون جدید تعیین خواهند شد.

نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه در اصلاح قانون سربازی شرایط ویژه ای برای متاهلین در نظر گرفته شده است، یادآور شد: وضعیت سربازان متاهل دارای فرزند در لایحه به درستی تشریح شده و همه ملاحظات به درستی در نظر گرفته شده اند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: اصلاحات قانون سربازی به گونه ای طراحی شده است که مشمولان برای ثبت نام سربازی انگیزه داشته باشند.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا