اخبار روز سینما

آخرین جزئیات از قتل داریوش مهرجویی و همسرش


به گزارش شمانیوز به نقل از همشهری: داریوش مهرجویی باغدار سابق که طراح ارشد طرح کشتن داریوش مهرجویی و همسرش بوده، مدعی است به دلیل کینه توزی از این خانواده و طلب 30 میلیونی این جنایت را انجام داده است. تومان از آنها.

شامگاه شنبه هفته گذشته، اجساد داریوش مهرجویی و همسرش در ویلای خود در شهر زیبادشت مرکزی کرج توسط دختر 17 ساله‌شان مونا با ضربات چاقو به طرز فجیعی به قتل رسیدند. راز جنایت

با بررسی در صحنه مشخص شد که بیش از یک قاتل وجود دارد. زیرا جسد یکی از قربانیان (داریوش مهرجویی) در سالن نزدیک ورودی و جسد همسرش نیز در داخل اتاق پیدا شد. این نشان می داد که حداقل یکی از عاملان جنایت پس از ورود به منزل به مهرجویی رفته و همزمان همدست یا همدستان وی وارد اتاق استراحت همسر مهرجویی شده اند. از طرفی دیگر اثری از ورود اجباری به داخل خانه نبود. احتمالاً شواهد نشان می داد که داریوش مهرجویی در را به روی قاتلان باز کرده است، به این معنی که آنها افرادی بودند که او می شناخت و قبلاً به این خانه رفته بودند.

تصویر برادر قاتل واقعی (باغبان) که طرف این جنایت بود

قاتلان آشنا

پلیس مطمئن بود که قاتلان مهرجویی و همسرش را می‌شناسند، در حالی که نفرت و ظلم در نحوه کشتن مقتولان حاکی از آن بود که انگیزه قاتلان احتمالا انتقام‌جویی بوده است. فرضیه اختلافات مادی نیز مورد توجه قرار گرفت، زیرا پلیس شکی در آشنا بودن قاتلان نداشت. در حالی که شناسایی افرادی که از همان ابتدا با مقتولین درگیر شده بودند آغاز شد، مشخص شد که حدود 2 هفته قبل از حادثه مهرجویی و همسرش توسط فردی با چاقو در دست تهدید شده و این موضوع را به صدا در می آورند. در شبکه های اجتماعی

باغبان قدیمی و جاروبرقی سرقت

جست و جوی شبانه روزی پلیس برای شناسایی متهمان، آنها را 24 ساعت پس از جنایت به سراغ مرد جوانی برد که باغبان ویلای مهرجویی بود و چندین سال قبل برای آنها کار کرده بود. بررسی ها نشان داد این مرد به دلیل سرقت از منزل مهرجویی از کار اخراج شده و از آن زمان تاکنون با این خانواده اختلاف داشته است. ماموران با مراجعه به پرونده باغبان متوجه شدند وی چند سال پیش اقدام به سرقت جاروبرقی از منزل مهرجویی کرده است. باغبان که بعداً با شکایت خانواده دستگیر شد، مدعی شد که جاروبرقی را به شخص دیگری فروخته است. باغبان جوان به اتهام سرقت روانه زندان شد و مدتی تا آزادی در زندان ماند اما پس از آزادی مدعی شد در مدتی که برای خانواده مهرجویی کار می کرد 30 میلیون تومان از آنها بدهکار بوده است. ادعایی که مهرجویی و همسرش آن را نپذیرفتند و از آن زمان بر سر این مبلغ بین آنها اختلاف شد.

فرار مشکوک

هویت اولین مظنون این حادثه مشخص شد و تیم های پلیسی برای دستگیری متهم وارد عمل شدند. باغبان سابق متاهل و دارای یک فرزند و ساکن منطقه فرخ آباد بود اما با مراجعه ماموران به محل سکونتش خبری از وی نبود. این مرد به دوستانش گفته بود که قصد سفر به خارج از کشور و رفتن به شهرهای مرزی را دارد اما در تحقیقات ویژه پلیس مشخص شد که او دروغ می گوید و در اطراف زیبادشت دیده شده است. در حالی که شک پلیس به این مرد افزایش یافت و تحقیقات برای مشخص شدن مخفیگاه وی ادامه داشت، تیم های پلیسی به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می داد مظنون فراری به سراغ یکی از دوستانش که دربان ساختمانی ناتمام بود، رفته و در آنجا مخفی شده است. ساختمان. دوشنبه شب گذشته تیم های عملیاتی به اینجا رفتند و باغبان سابق را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

لباس های جدید

مظنون اصلی جنایت در حالی که یک جفت لباس نو به تن داشت دستگیر شد. مشخص بود که این لباس به تازگی خریداری شده است. این وضعیت مشکوک بود و این احتمال وجود داشت که پس از جنایت لباس های خون آلود خود را دور انداخته و لباس نو خریداری کرد. در پی این وضعیت وی به اداره اطلاعات معرفی و تحقیقات از وی آغاز شد. در بازجویی از این مرد دو مظنون دیگر که احتمالاً همدست بودند شناسایی شدند. یکی از آنها برادر باغبان جوان و دیگری مردی بود که در شهر زیباداش کار می کرد. به این ترتیب تیم های ویژه پلیس که به ماموریت های جدید رفته بودند، در جریان این عملیات موفق شدند برادر باغبان و یک مظنون دیگر را دستگیر کنند.

دانش غیر قابل انکار

باغبان جوان در جریان تحقیقات مدعی شد که بی گناه است و در این جنایت نقشی نداشته است. این اتفاق در حالی رخ داد که بررسی های کارشناسی از جمله بررسی بقایای قاتلان در محل جنایت در آزمایشگاه جنایت نشان می داد که به احتمال زیاد او یکی از قاتلان بوده است. با این حال، پلیس تحقیقات خود را برای به دست آوردن شواهد بیشتر ادامه داد.

ماموران شعب مختلف را بازرسی کردند و اطلاعات مهمی را از دوستان باغبان جوان دریافت کردند. آنها گفتند که این مرد پس از آزادی از زندان، از خانواده مهرجویی کینه توز داشته و بارها به دوستانش گفته است که یا پول خود را (30 میلیون تومان) از این خانواده می گیرم یا برای آنها دردسر ایجاد می کنم. از سوی دیگر مشخص شد باغبان جوان تنها یک روز پس از قتل مهرجویی و وحیدا محمدی فر لباس جدیدی خریده است. همچنین متهم در بازجویی ها مدعی شد حدود 2 سال است که پا به شهر زیبادشت نگذاشته است. اما بررسی ها نشان می داد که وی در ماه های اخیر بارها از این شهر دیدن کرده است.

پذیرش

شواهد به دست آمده توسط پلیس شکی باقی نگذاشت که عامل اصلی جنایت باغبان سابق مهرجویی بوده است. در این پرونده تحقیقات از وی تا ساعت 3 بامداد پنجشنبه ادامه داشت که وی به جرم خود اعتراف کرد و اسرار خود را فاش کرد. وی گفت: پس از دستگیری با شکایت خانواده مهرجویی از آنها کینه توزی داشتم. به خاطر جاروبرقی نگذاشتند بروم، وقتی آزاد شدم به سراغشان رفتم و از آنها خواستم 30 میلیون تومانی را که از آنها درخواست کرده ام بدهند، اما نپذیرفتند. در مدتی که برای آنها کار می کردم 30 میلیون تومان به من بدهکار بودند اما از پرداخت این مبلغ خودداری کردند و گفتند که به من بدهی ندارند. همه اینها من را از دست آنها عصبانی کرد. وقتی بالاخره دیدم نمی‌خواهند به من پول بدهند، تصمیم گرفتم آنها را بکشم. شب حادثه با برادرم که دربان یکی از ویلاهای شهر بود و 2 دوست دیگرم که در شهرک هم کار می کردند به ویلای مهرجویی رفتیم. وقتی در را باز کرد به او حمله کردم و با چوب به او زدم. برادرم و دوستم به اتاق رفتند و همسرش را گرفتند. برادرم ابتدا دستان همسر مهرجویی را گرفته بود و دوستم او را با چاقو زد و وقتی بیهوش شد برادرم نیز او را با چاقو زد. پس با چاقو به مهرجویی زدم و بعد به اتاق رفتم و وقتی مطمئن شدم هر دو مرده اند، النگو، طلا، موبایل و سایر وسایل همسر مهرجویی را دزدیدیم و رفتیم. بعد از جنایت به خانه رفتم و چون لباس هایم خونی بود آنها را دور انداختم و کت و شلوار نو خریدم. طلاها، اقلام مسروقه و چاقو را برای نگهداری به دوستم که در شهرک کار می کرد، دادم. بقیه به خانه رفتند.

دستگیری مظنون چهارم

در پی اعترافات دلهره آور باغبان جوان، پلیس به محل اختفای مظنون چهارم که دستبند، چاقو و وسایل سرقتی در دست داشت، رفت و این فرد نیز دستگیر شد. با دستگیری متهم و کشف وسایل مسروقه، معمای قتل هولناک داریوش مهرجویی و وحیدا محمدی فر فاش شد و بعدازظهر پنجشنبه متهمان تحت تدابیر شدید امنیتی به شهرک زیبادشت منتقل شدند. واقع شده است. وی جزئیات آن شب شوم را گفت که کشورمان و همسرش قربانی جنایتی هولناک شدند و به دادسرا معرفی شدند و کارآگاهان جنایی صحنه قتل را بازسازی کردند.

منبع: همشهری


مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا